flaskis Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Fixade ett tema för min w850i igår, men jag gissar på att den passar alla andra Sony Ericsson-mobiler som har samma upplösning på skärmen (240 x 320). Detta är mitt första försök till ett tema, så jag skapade bara något enkelt. Sen ville jag även att denna otroligt sexiga bakgrundsbild skulle visas så mycket som möjligt ^^ Som original har operatörstexten samma färg som Yukis hudfärg. Detta eftersom jag ville dölja den, då jag har Tre som operatör, och då gömmer sig siffran 3 i området mellan hennes ögon, men jag har även fixat en version som har en mer läslig operatörstext. Jag har även lagt in Melodisnutten från reklamavbrottet i SuzuHaru avsnitt 1, samt lagt in en kortare version av Hare Hare Yukai som ringsignal i temat :) http://rapidshare.com/files/46884703/Nagato_Yuki.zip http://rapidshare.com/files/46884863/Na ... r_text.zip Preview: Kom jättegärna med feedback och kritik. Jag ser inte detta skin som färdigt, utan om ni tycker något kan förbättras så lyssnar jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Snyggt snyggt! :D Är dock tyvärr inget jättefan av Yuki, ska testa det sen såklart men annars fortsätter jag nog köra med Haruhi-temat. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Ser rätt sjyst ut men jag kör vidare på Air temat. Fast får väl pröva detta sen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Snyggt! *sparar* Haruhi-temat Vart finns det? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Snyggt! *sparar* Haruhi-temat Vart finns det? :D Tror det är den jag tipsade JockeII om: http://etheme.net/forum/showthread.php?t=3322 Btw JockeII, jag gjorde om det Haruhi-temat. Den hade lite buggiga menyer här och där, samt att den orangea statusraden längst upp nu inte har en ful "genomskinlig" rad längst upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Sweet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 Det ser ut om att temat kommer funka till min mobil. Kör ett egenkomponerat Code Geass-tema just nu, men ska testa detta så snart jag kommer hem. (Är på kräftskiva och lyckades "hijacka" ett stycke PC ^^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Snyggt snyggt! :D Är dock tyvärr inget jättefan av Yuki, ska testa det sen såklart men annars fortsätter jag nog köra med Haruhi-temat. =) Hedning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Kör vidare på Genshiken Tema, Lucky Star ringsignal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg