Kenzoku Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 TENGEN TOPPA GURREN LAGANN?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Nästan rätt! Bara en bokstav ifrån! (Wait, what?) - Varför... Varför är du här?- Jag såg dig på nyheterna. Jag visste att om du var på [platsnamn] så skulle du komma hit... Och det gjorde du.- Det är sig likt. Alldeles tomt. Ett tråkigt ställe utan någonting alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Ååååå vad det känns bekant. Candy Boy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Macross Plus era idioter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Macross Plus era idioter! EPIC CORRECT ANSWER IS EPIC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Macross Plus era idioter! Idiot kan du vara själv... idiot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 lol - Vem är du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 - Vem är du? ... Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Evangelion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Näää, , så klart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Fel! - Sedan när har du varit här? Så många dagar som det finns flaskor? - Även jag har glömt bort varitfrån jag kommer... Kanske visste jag inte från början vart jag är på väg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Ängelns ägg? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Lol, hur visste du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 För att jag är åsm. - Vem fan är du?!- Den som ska dö behöver inte höra mitt namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 För att jag är åsm. - Vem fan är du?!- Den som ska dö behöver inte höra mitt namn. Kenshin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 [Rurouni] Kenshin[-OVA:n] Givetvis. Jag vet att den är enkel, men det är så jävla ballt att jag inte kan motstå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 "Once upon a time, in New York City in 1941... at this club open to all comers to play, night after night, at a club named "Minton's Play House" in Harlem, they play jazz sessions competing with each other. Young jazz men with a new sense are gathering. At last they created a new genre itself. They are sick and tired of the conventional fixed style jazz. They're eager to play jazz more freely as they wish then..." B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 ja jag kom inte heller på någon bra så jag körde också på en cool. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 A: "Men vänta då! Du vet redan mitt namn, eller hur?"B: "Ja, är ni inte ers nåd [namn], greve av [plats]?"A (osäker): "Jo, jag är [namn] vad-du-nu-sa [namn]. Det känns bara lite konstigt att du vet mitt namn, men jag vet inte ditt. S-så jag undrade... jag vet inte hur det är..."(B skiner upp)A: (forts.): "...med [ert folk]..."B: "Du kan kalla mig [namn]!"A (inre monolog): "Det var som om hon förklarade seger i ett krig." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 B: "[A], vänta lite."A: "Vad är det?"B: "[A], det är något konstigt med mina ögon."A: "Va?"B: "Stjärnorna... ser ut att blinka."A: "...Eh?"B: "Jag vill inte sinka dig. Om jag skulle bli blind får du ta loggboken och fortsätta utan mig."(A suckar.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 Det är säkert legenden om galaxhjältanra. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 B: "Alla ska ha frihet att göra som de vill."A: "Men..."B: "Med det sagt är det naturligaste sättet att få barn, att kombinera sina gener med gener från den man älskar."A: "Det lättar mig att höra."B: "Att säga åt någon att man vill ha deras gener är det yttersta sättet att uttrycka sin kärlek för den människan." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Tengen Toppa GURREN LAGANN! Kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Kanske inte. Fler citat, för att jag återupptäckt hur mycket jag gillar personkemin i denna animé. B: "Till staden?"A: "Ja. Det är väl bättre än att gömma sig ute på fälten?"B: "Är det inte farligt då?"A: "Ja. Men det är lika farligt här. Du var den som sa att vi skulle fortsätta när vi var osäkra. Och så kan vi ju inte få någon mat här. Eller hur? Att svälta ihjäl ute på fälten är förmodligen det näst ovärdigaste sättet att dö på." A och B är samma i alla citat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg