Saya Skrivet februari 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 One Piece? (Helmeppo) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Nepp. Lite lustigt att du gissar? Du vet, om du har rätt så måste du ju komma på ett citat... vilket du nyss inte kunde göra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 code geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Nämen kom igen nu grabbar, det här är ju liksom ett av de mest kända citaten inom animéfandom. ;-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Är det inte Amuro från 0079? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Det är klart att det är Amuro från 0079! Genshiken vet hur en slipsten ska dras. Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Är det inte Amuro från 0079? Den där kunde tom jag och då har jag inte sett serien. Fast måste säga att jag också kom att tänka på One Piece först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 If you intend to put on a show of torturing me, I think i'd rather leave the stage. (Jaja. inte min tur men tråden dog ju) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Higurashi no Naku Koro ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Higurashi no Naku Koro ni. Leave then! if you think you can! *Hugg hack hugg gurgel duns* Givetvis är det Higurashi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Jag glömde visst lägga upp ett nytt citat förra gången. Nåväl, här kommer ett i varje fall: "Det stämmer. Jag dödade henne! Så, hata mig! Hata mig!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Känns som det, men på något sätt verkar det för självklart för att vara rätt; Code Geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Känns som det, men på något sätt verkar det för självklart för att vara rätt; Code Geass? Det är tyvärr fel. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Det är fortfarande galet bekant. Jag är 100% säker på att jag kommer plocka den om du kommer med ett nytt citat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Det är fortfarande galet bekant. Jag är 100% säker på att jag kommer plocka den om du kommer med ett nytt citat. Tja, du har ju sett serien så. ^^ I vanliga fall skulle jag vänta med att lägga upp ett nytt citat men eftersom jag strax försvinner och är borta hela helgen så gör jag ett undantag. Ge mig ett par minuter så återkommer jag med ett nytt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Okej! Nytt citat, samma karaktär, samma scen (något tidigare). "Och jag beordrade [namn] att döda den cancersvulst som är orsaken till ditt förfall. Flickan, [namnet på den som tilltalas]. Jag undrar om du har fått höra det än. Jag har fått höra det i detalj. Hennes kropp, fortfarande iförd hennes söta skoluniform, slets i stycken. Jag hörde att hon var modig och att hon inte bad för sitt liv. Hennes sista ord var 'förlåt'. Jag undrar för vems öron de orden var menade. Det får en att bli tårögd, eller hur?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 låter både bekant och intressant... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 låter både bekant och intressant... :) Du gillar att se söta tjejer i skoluniform bli slitna i stycken? Det är ju nästan Sceleris-varning på dig nu ;) Jag slänger in handduken. Har aldrig hört det där citatet förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Jodå, du kan svaret. Men nu måste jag dra så jag passar bollen till flaskis som jag vet var på rätt spår, i varje fall i huvudet. Vem som helst får väl egentligen ta över. =) Och rätt svar var Full Metal Panic! The Second Raid!. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 VAFAN, din skurk! Jag skulle ju just säga det. >:C När jag såg det fulla replikutbytet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 VAFAN, din skurk! Jag skulle ju just säga det. >:C När jag såg det fulla replikutbytet. Jag tog bort det eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna se eventuella svar. Men då ger jag dig rätt rakt av och bollar över till dig. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Och rätt svar var Full Metal Panic! The Second Raid!. JA! Jag visste ju att det första citatet var för bekant! Men fan att du skrev svaret. Det var ju inte kul ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Nu jäklar, era vandaler! På den tiden såg himlen så ljus och blå ut.Jag trodde att den kunde bära en sångröst ända upp i himlen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Det viktiga för en magiker: Sommaren? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Nepp. - Spela inte dum! Du har alltid varit så! Du har alltid tagit allt viktigt ifrån mig och förstört det!- Va?!- Allt som är viktigt för mig...- Lägg av!- Precis som för sju år sedan, om det inte hade varit för dig, om du inte hade varit där...! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg