flaskis Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 /me skippar sin gissning på My Balls då... Det är ju en manga :) Alltså, ordet "demon" dyker nog bara upp i det här citatet under hela seriens gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Kimi ni Todoke, avsnitt 15, 14:40? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Lolnej :) Nu borde någon kunna ta den: "Någon likasinnad.. Någon som jag tillsammans med kan halvera denna känsla av ensamhet och sorg.. Nu förstår jag. Jag vill kunna dela med mig av mina känslor med denna flicka. Det enda jag vill... är att vi ska vara vänner." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 "Stigande hjärtat, snälla!" >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 kan det vara Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 kan det vara Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Exactomundo trodde att både första och andra citatet var riktigt enkla, då båda kommer från ganska viktiga scener i serien :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Är jättedålig på gissa när det är översatt till svenska. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Är jättedålig på gissa när det är översatt till svenska. :) Antingen det eller så blir citatet googlebart :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Ack, det såg jag nu! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 trodde att både första och andra citatet var riktigt enkla, då båda kommer från ganska viktiga scener i serien :O Andra var väl rätt lätt egentligen, men första har jag ingen aning om. Fanns det demoner i den serien? ¯(°_O)/¯ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Andra var väl rätt lätt egentligen, men första har jag ingen aning om. Fanns det demoner i den serien? ¯(°_O)/¯ Det är bildligt menat. "Jag kan bli [som en] en djävul. Kanske är jag redan något av en djävul. Men du ska lyssna på mig oavsett om du vill eller ej!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Ah. Ok. Var är Dread? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 -When I regained Consciousness, I saw a bound cow being slaughtered. -I wanted to take the chance to escape... -But I got shocked and lost consciousness... -And when I woke up, the cow was there again... Är nog tillräckligt lätt för att någon ska lyckas ta den rätt snabbt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Baka to Test to Shōkanjū? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Baka to Test to Shōkanjū? precis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 "Jag förstår du är som alla andra" " Bara en värdelös klump av kött" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 "du kan inte döda mig, det krävs en människa till att döda ett monster" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Claymore? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Hellsing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Hellsing är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 - "Kan det vara knäppare än en grabb i klänning?" - "Säg inte så. Du är ju störst." - "Om du varit brud hade jag stött direkt." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 6, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Fruits Basket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Fruits Basket? Japp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Kommer inte på något bra citat just nu, den som vill får ta över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Ett enkelt då! "Du slog mig... Du slog mig två gånger! Inte ens min pappa slog mig!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg