Saya Skrivet april 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 Aha, shounenklyscha. One Piece? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 20, 2008 Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 D-grayman kanske... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 20, 2008 Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 D-grayman kanske... Korrekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 22, 2008 Anmäl Share Skrivet april 22, 2008 ok, har väl låtit bli att posta nåt tillräckligt länge nu. I brist på bättre: -"Well... shall we do it immediately?" - "[insert name here]-san" -"Oh? You know me. We don´t have much to talk about. It´ll be over soon, so stay still" postar inte namnet pga av att det blir så mkt lättare då... tror iofs att den här åker ganska snabbt i vilket fall som helst så onödigt att göra det onödigt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 25, 2008 Anmäl Share Skrivet april 25, 2008 Lägger upp ett nytt citat ikväll, men boda ffs du ska kunna denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 25, 2008 Anmäl Share Skrivet april 25, 2008 :S jag är dålig på detta ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 handlar om en kille som går på en magiker skola, alla (tjejer) vill åt hans gener (i stort sett alla), för att hans barn kommer att ärva alla hans förfädras magiska kraft eftersom han på det ena eller andra sättet är släkt med alla mäktiga magikerna genom tiderna... Speciellt för serien är väl att man har ett begränsat antal magier att kasta, och efter det så förvandlas man till kristallstoft. Huvudpersonen har ett väldigt litet antal magier att använda innan han blir till stoft. utan att ha spoilat för mkt så torde flera (speciellt boda) kunna nämna namnet på animen nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 Maburaho Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 så rätt så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 3, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2008 aaa det är för svårt :/ nån annan får ta över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 2, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 "Jag är inte ett barn längre. Jag kan betala min egen försäkring nu." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 "Jag är inte ett barn längre. Jag kan betala min egen försäkring nu." Kan det vara FLCL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 2, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Person 1. "E-Er... Excuse me? I came by... By... By... By... By... By... ". Person 2. "What did you come by for?" Person 1. "By... Bikes! Do you like bikes? I like them alot. You can really become one with the wind. I can't get enough of the thrust from the engine. How about coming along next time for some touring? Then again, it's not like I've driven a bike before. Bye." Det var ganska svårt att bestämma sig för vilket citat man skulle skicka. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Ååååh, så bekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Overdrive, me thinks. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Rideback? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Overdrive, me thinks. Nope. Rideback? Nope. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Welcome to the NHK? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Welcome to the NHK? :) Helt korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Kör en ganska enkel: "Jag kan ta och bli.. en demon... Jag kanske är lite av en demon redan. Men du kommer att lyssna på vad jag säger oavsett om du gillar det eller inte!" Edit: Översatte till svenska då citatet gick att googla fram :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Förmodligen fel men Devil May Cry Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2010 Chrono Crusade kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Chrono Crusade kanske? Njae. Kan säga att personen som säger detta är en människa utan demoniska egenskaper ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 Chrono Crusade kanske? Njae. Kan säga att personen som säger detta är en människa utan demoniska egenskaper :) /me skippar sin gissning på My Balls då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg