Voffe Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Alla citat utom det första var från henne. It figures. "So, I'd like a milk tea with thirteen lumps of sugar, please!" Nöten knäcks nog på relativt kort tid skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Mahou Shoujo Lyrical Nanoha!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 kanon? O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Nej och nej, inga rätt hittills. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Trinity Blood? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Trinity Blood? Självfallet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Wohoo. Något nytt att gissa på då... "Sing *peep*, sing your song! The song that's forbidden! Sing *beep*, so that someday... all will become one!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Rahxephon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Du har så rätt så Erikku, RahXephon it is. Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Tackar Meatrose, här kommer nästa citat: “This is the heart of the fate alteration, where action and reaction are at their most powerful.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 31, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 The Vision of Escaflowne. Folken Fanel, näst sista avsnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 The Vision of Escaflowne. Visst är det Escaflowne! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 3, 2008 Anmäl Share Skrivet april 3, 2008 bump saya din slacker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 "What's that from... some anime?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 men shit pomfritt. detdär var ju inte lite bekant. den måste jag klura lite på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 kommer inte ihåg exakt vilket episod det var i på denna serie jag tänker på nu och orkar inte leta upp den, men jag gissar på att det är från clannad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 jag kommer inte på var jag har hört detdär, men jag slänger in en gissning på Lucky Star bara för att det känns sannolikt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 Nä. Mer av citatet. - "Who are you, really?" - "I am the illusion of youth in the heart of your childhood days." - "What’s that from... some anime?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 18, 2008 Anmäl Share Skrivet april 18, 2008 Saya! bump! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 18, 2008 Anmäl Share Skrivet april 18, 2008 FLCL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 18, 2008 Anmäl Share Skrivet april 18, 2008 Nä. Mer av citatet. - "Who are you, really?" - "I am the illusion of youth in the heart of your childhood days." - "What’s that from... some anime?" dethär VET jag att jag läst/hört/nånting väldigt nyligen. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 19, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2008 FLCL? FLCL är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet april 19, 2008 Anmäl Share Skrivet april 19, 2008 "Boy. Why are you still alive?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 20, 2008 Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 um. kenshin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 20, 2008 Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 Drar till med en vild chansning på Bleach. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg