Ashaz Skrivet mars 28, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 Higurashi! :D (ja det är faktiskt seriöst gissat) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 shuffle! Shuffle! är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 28, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 It is all about attacking from the right angle sen tar han ut en armada med en kniv. Det är starkt tycker jag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 28, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2008 Martian Successor Nadesico Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 29, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2008 självfallet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 29, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2008 "This is the smell of your father." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 29, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2008 eew. varför antar jag automatiskt att det är någon incest hentai grej? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 29, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2008 eew.varför antar jag automatiskt att det är någon incest hentai grej? :P Du... jag tänkte på exakt samma sak. Irc kanalen har nog dåligt inflytande, eller ja Avathar har det iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Hehe, nej, det är definitivt inget barnförbjudet i den här serien. Jag väntar på att Sceleris ska knäcka nöten. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 när du skriver så där så måste jag gissa på Shin Hokuto no Ken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Öh, vad, Ebangerion? >_>; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Det är tyvärr fel båda två. Jag slänger upp ett nytt citat när jag kommer hem till min egen dator. Måste leta reda på något lämpligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Nytt citat, ny karaktär, samma serie... såklart. "If, after this ends, someone were to tell me, 'It's okay to live', I'd buy just one small mirror... and practice smiling." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 vild chansning: cowboy bebop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 kör ochså på en vild chansning: blood+ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Bägge är dessvärre fel. Inget nytt citat än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Gah! >:) Jag känner definitivt igen det där sista citatet, men från var? Jag får väl helt enkelt vänta på nästa och se om man blir något klokare... blir ändå förbannad över glömskheten. Bara för skojs skull gissar jag vilt på Black Cat, då jag inte skulle skämmas om det var den (det var ett bra tag sen jag såg den). Jag känner ändå på mig att jag är helt ute och cyklar bland snåren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Gah! >:) Jag känner definitivt igen det där sista citatet, men från var? Jag får väl helt enkelt vänta på nästa och se om man blir något klokare... blir ändå förbannad över glömskheten. Samma här, sitter och sneglar på mina anime-dvder säker om att jag hört det där citatet strömma ut ur högtalarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Black Cat är dessvärre fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Även jag håller på att vittra bort i ren galenskap över att jag känner igen citatet så väl, men inte kan placera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Samma karaktär som nyss, nytt citat. "Melt! Melt! Melt the brain!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 "If, after this ends, someone were to tell me, 'It's okay to live', I'd buy just one small mirror... and practice smiling." Sa inte Nico Robin i One Piece så där? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Tyvärr. Nytt citat, samma karaktär igen (det är inte protagonisten jag citerar, repliken sägs till just protagonisten) "Amusing. It looks just like *peep*. Hey! Greet me already! Hello, my look-alike. Please die!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Men, åh! Jag har hört det där förut! Jag har för mig att det är någon mecha-historia till det hela, och det är en kvinna som säger det... JA! Men förfan! Det är ju Anemone i Eureka Seven! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Visst är det Anemone i Eureka Seven. Alla citat utom det första var från henne. Första citatet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg