Najica Skrivet juni 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2014 Blev en längre "frekvens" än väntat... - Like a human. - You... - They say that humans shed tears when they're sad. - What are your tears for? - What are you sad about? - I... - destroyed the world with this hand. - So, you've finally remembered that you destroyed the entire world? - Now you regret it and you're crying over it? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2014 (..."Frekvens"?) Casshern Sins? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 7, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2014 (..."Frekvens"?) Casshern Sins? Konversation kaaanske hade passat bättre i sammanhanget, fast det är bara en del utav hela konversationen, så min hjärna fick för sig att frekvens passade in... :D För övrigt, rätt svar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Då Sceleris verkar glömt bort den här tråden hoppar jag in .-."If you want to climb a mountain, you obviously aim for the top, but you have to enjoy the scenery too." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Hoshizora e Kakaru Hashi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Kuroko no Basket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Gintama? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Oh snap! Glömde helt bort denna tråd pga livsomständigheter!Jag editar snart denna post med ett citat D:! Edit: citatet kommer upp imorgon, då jag för tillfället inte har tillgång till det :x Edit: Ignorera detta, Najica är förvirrad. Nyororo~n? (´・ω・`) EditEdit: För den nyfikna var svaret Casshern sins! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2014 Då Sceleris verkar glömt bort den här tråden hoppar jag in .-. Oj, tack... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 11, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2014 Kuroko no Basket? Yes yes my boy :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juni 12, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2014 Då kör jag på denna då "Keep flying higher so that other are inspired to fly with you." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 15, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2014 Animes som innehåller flygande(vars jag kommer ihåg): TTGL, Air gear, och Zero No tsukaima, och det där sägs inte i TTGL, och låter inte som något Zero-aktigt, saknar många "BAKKAAAAA"-s. Jag går med Air gear Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 6, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2014 Det är Air Gear, så kan inte någon snääääälla återuppliva den här tråden? D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet juli 6, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2014 Får se om någon klagar annars kör jag så länge ''They piss me off. So piss on them'' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet november 9, 2014 Anmäl Share Skrivet november 9, 2014 Får se om någon klagar annars kör jag så länge ''They piss me off. So piss on them'' Ingen verkar klaga, men ingen verkar ha en gissning heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet mars 4, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2015 Vill NonGod lägga upp et till citat eller vill någon annan ta över? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet mars 4, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2015 Jag röstar för att du själv lägger upp ett! c: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2015 ''They piss me off. So piss on them'' Google säger att det är Gintama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg