Volbla Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Jamen det är det ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Ameh kom igen nu grappar, det är ju Railgun. om jag vill vara petig så skulle det vara fel men det vill jag inte vara så du får rätt för det, citaten var från to aru majutsu no index avsnitt 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Ååååh, nu får jag ju skämmas lika mycket som Volbla ! Man fick väl se restaurangscenen i Railgun också? Men då skulle man ju inte fått höra ur Tômas perspektiv... Vad dumt av mig. Och så trodde jag att tredje citatet var Accelerator och Last Order . Nä usch, måste göra bättre ifrån mig i fortsättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 17, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2012 Under en lång tid tänkte jag som du. Att "jordens framtid" inte var mitt problem. För att inte nämna att hela berättelsen är svår att tro på... Den här förmågan var inte heller något jag ville ha. Jag började jobba i barer och bordeller, för där ställer ingen frågor... Men jag älskar verkligen Tokyo som det är nu. Och jag tänker inte låta någon förstöra staden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2013 Citatet ovan var från X-filmen. Men nu tar jag ett nytt citat. Kanske inte nödvändigtvis för att dra igång leken så mycket som att jag helt enkelt bara vill ha en ursäkt att skriva det. – Och hur var hon, den där kvinnan [namn]? – Bara en helt vanlig kvinna. En vacker, farlig, vanlig kvinna som man inte kan lämna ensam. – Jaså... – Som en änglalik djävul. Eller en djävulsk ängel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 13, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2013 – Och hur var hon, den där kvinnan [namn]? – Bara en helt vanlig kvinna. En vacker, farlig, vanlig kvinna som man inte kan lämna ensam. – Jaså... – Som en änglalik djävul. Eller en djävulsk ängel. Låter lite som Haruki Murakami! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2013 MURAKAMI HARUKI ジ・アニメーション är fel! Speciellt för att det inte finns någon sådan! (Murakami Haruki no Yūutsu. Hihi.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 14, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2013 Kan det vara något skrivet av NisioisiN? Jag skjuter lite i blindo här, men det låter som något han kunde skrivit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2013 Nepp, inget av Nishio Ishin. – Ska du uuut? Var ska du?– ...Jag kom ihåg var jag hör hemma.– Hör hemma...?– Du har också folk som väntar på dig. En plats där du hör hemma. Du borde leta efter den. Det är det bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 19, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2013 Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2013 Cowboy Bebop.Japp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 12, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2014 Testar att återuppliva tråden med ett nytt citat: "Håll käften, håll käften, håll käften!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 12, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2014 Shakugan no Shana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Nonetheless, your body will have been torn asunder by then. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Katanagatari !! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 13, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2014 Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 "Jag är nyfiken!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Hyouka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Det är givetvis rätt! Bollen över till dig Saten! Vilket citat kommer nu tro... Watashi wa kininarimasu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 "Yet you dare to fly in the heavens, where the king dwells?" Kanske lite för lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Jag drar iväg en gissning. Kan det vara Gilgamesh som säger det i striden mot Berserker. Fate/Zero alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Rätt.. hehe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 15, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2014 Oreimo Ep. 14 Vi kör ett nytt citat istället, men google inte den här gången! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet maj 21, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2014 "If you have time to fantasize about your beautiful death... Why don't you just live your life beautifully to the end?" "Blah, blah, blah blah... Quit your babbling. Look at this. Thanks to you assholes my chocolate parfait... Fell to the ground!" Samma anime, samma karaktär! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg