Sceleris Skrivet april 22, 2012 Anmäl Share Skrivet april 22, 2012 – Då är du en utomjording. – Det stämmer. – Var det där rymdtecken? Hur kan du prata japanska? – Jag har läst på lite. Nemas problemas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 23, 2012 Anmäl Share Skrivet april 23, 2012 Öööh... Snälla, Lärarn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 24, 2012 Anmäl Share Skrivet april 24, 2012 Nä, det var Välkommen till rymdshowen. Har verkligen ingen annan än jag sett den? :x Nåja, jag byter! – Lille Pelle har slagit huvudet, det är bäst att inte röra honom. – Han heter inte Pelle... – ...Han är död! Den unge mannen är död! Död som en Pelle! – Men han heter inte Pelle... (Jag skrev "Pelle" istället för ett ungefär likvärdigt japanskt namn.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 25, 2012 Anmäl Share Skrivet april 25, 2012 – [Namn], vahålleru på med? – Hemläxan. – Vaffegöru det inte hemma? – För att det är töntigt. – Kan du inte göra min också? – ...Du har händerna upp och ner. – Du kan väl också spela baseball, [namn]. Varför går du alltid omkring med ett slagträ? – Själv då, varför är du alltid här nere? – Jo men det är för att... Vänta, varför? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2012 Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 – [Namn], vahålleru på med? – Hemläxan. – Vaffegöru det inte hemma? – För att det är töntigt. – Kan du inte göra min också? – ...Du har händerna upp och ner. – Du kan väl också spela baseball, [namn]. Varför går du alltid omkring med ett slagträ? – Själv då, varför är du alltid här nere? – Jo men det är för att... Vänta, varför? – Värst vad du var glad... Du luktar rök. – Jag har inte rökt. – Du, varför gör du alltid så här? – Örsnibb... – Örsnibb? Aj! – Om jag inte gör det så svämmar jag över. – Svämmar över? Vad händer då? – Förmodligen nåt fantastiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 26, 2012 Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 Jag tar på mig ansvaret. FLCL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2012 Anmäl Share Skrivet april 26, 2012 Såskarelåta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 28, 2012 Anmäl Share Skrivet april 28, 2012 - Men jag passar inte i en söt frisyr! Jag har ju en så vild utstrålning! - Åh, det passar ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 God morgon! Idag är söndag, den friaste dagen på veckan. För att fastställa den här friheten så är det första jag kommer göra... att gå och lägga mig igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Jag är tvingad att ha på mig en kjol! Det här är sextrakasserier på riksnivå! Det är ju jobbigt att ens trosor syns så fort man gör någonting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Hm, något slags Vandrande son kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Icke det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 3, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2012 - Låt oss... - ... Ha en tävling. - Förloraren måste gå och handla oavsett hur dåligt vädret blir. - Visst, det är ju du som kommer få gå. Så vad ska vi tävla i? Det vanliga fight-spelet? Sten sax påse? Jag kommer vinna oavsett vad det blir. - Vi tävlar i det här! Det är ett nytt spel som jag lånade av *mleep* idag. Ingen av oss har spelat det, så det blir rättvist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2012 Ben-To? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 4, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2012 Nein! - Vad mycket du måste ha svettats idag. - Ja. Ungefär tre liter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 - Vad tycks? - Precis så fantastiskt som förväntat. - Jag förstår. - Men jag förstår inte. 60 procent, nej 80, eller hur? Förutom bovetesmjöl så har du också blandat i vetemjöl. Med din skicklighet borde du kunna använda 100 procent bovetesmjöl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 8, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2012 minami-ke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 9, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2012 Det är Minami-ke. Fasen vad svårt det var att hitta minnesvärda citat från den serien. Jag undrar vad det säger om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 9, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2012 Det är Minami-ke. Fasen vad svårt det var att hitta minnesvärda citat från den serien. Jag undrar vad det säger om den. Jag hade kunnat ta den på din andra post men var inte säker på om jag ville hålla i den här tråden men nu är den min. så här kommer nästa. A: *******-chan, if your marks are bad, you'll have to go through the "see through" punishment game. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 11, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2012 B:Yes, july 19th. B: I went into a family restaurant in a rather good mood since summer vacation began the next day... B: ...and ordered a bitter melon and escargot lasagna from hell. B: That was when it happened. B: I saw a girl being harassed by some delinquents, B: thought i'd be a little hero, and that was when my luck ran out. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 13, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2012 C: I keep telling you i'm hungry. B: Are you trying to say that, under these circumstances, you're a dying person lying on the streets? C: It can also be termed the fallen dead. C: Hey, i'd be grateful if you could help me fill up my stomach. B: Why don't i help her reach happiness in a far away place? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tenbatsu Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Haruhi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Haruhi det är fel D: What were you doing? D: Beeing a good samaritan by protecting the delinquents? D: are you a ****** hot-blooded teacher? B: The fact that they stopped chasing after me means... D: Yeah, i burned them all up to save trouble. B: So that's what happened... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Great Teacher Onizuka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 24, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2012 Ameh kom igen nu grappar, det är ju Railgun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg