wilfried Skrivet mars 26, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2012 Curse you, Homerun Woman! Parking-violation Woman is trying to turn over a new leaf and is training to become the righteous Trash-separator Woman! Don't interfere! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 A That's a UMA. A "Unidentified Mysterious Animal"! A A cryptozoological creature! B I know about that! B Like giant gators that grow up in the sewers, or ants with human faces that hitch a ride on a meteorite! A Right, right! C What're you talking about? C It's a monkey. A monkey! C That's definitely a monkey in the photo! C I won't forgive it for stealing my bagel sandwich! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 En knäpp tjej och en tonårspojke? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 Nähedu A How do I enter a double consonant? B By yelling it out loud, perhaps? A I see... A Double consonant! A Huh? Maybe by whispering softly, then? B Double consonant... C They're really struggling... D They're Bxxx's low-tech duo. E In comparison, look at how natural Chief looks. A I've got it! A Double consonants are X + shaft! B Don't mess with a detective! A Huh? C Nxxx... it's not "shaft," it's "shift." A Huh? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 Chief... och Shaft... Arakawa under bron? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 helt fel spår (gå 10 år bakåt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 En extra hint: var jobbar en "detective"? A Forgive me. A I didn't mean to trick you. A I wanted to share your dream. A But if I keep this up, I feel like I'll be crushed by that dream... A It's become unbearable to keep lying to you... A That's why I will tell you the truth. A I... I... A I'm a man! B Huh? A Look. B What? A My body may be male, but I'm a woman at heart! A That's why... I love you, K! A I'm so sorry! C Looks like it was quite a shock. D Can you blame him? B No! I'm the one who needs to apologize! C Huh? D What? B There's something I have to confess to you, A! B The truth is... B I have children! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Mopeds are prohibited on this bridge! What're you talking about?! I come through here every day to go shopping! Then I'm deducting points for every violation until now! I only crossed because the bike in front of me crossed! It's unfair to stop only me! So it's all right to do anything the person in front of you does?! If someone steals a billion yen, would you steal a billion yen, too? Those are two different things! No, it's the same! The minute you break a traffic rule, you're a criminal! You're calling me a criminal?! I have a license! A license lets me do anything! Extra hint Serien har bl.a: 96 avsnitt i tre säsonger (96-97, 01 och 07-08) och en film (99) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Öh, Du är arresterad? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Och vi har en ny sheriff i stan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Jag höll på att gissa på Kochikame först, men den är på några hundra avsnitt... Nåja, ska fundera ett tag på nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2012 Jag vill också vara klok och vara vän med alla, men jag vill bli det själv. I skolan står det att man ska göra det man klarar själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2012 Anmäl Share Skrivet april 1, 2012 – Tänk om [hon] försvann. Skulle du tycka att det bara var att skaffa en ny kusin? – Tror du att man bara kan byta ut [henne]? Man kan inte bara byta ut människor! – Kan man byta ut [honom] då? – Vad ska jag göra då? – Be om ursäkt. – Jag har ju sagt förlåt tusen gånger. – Men du verkar inte fatta varför hon är så arg. En hjälte utan mod är ingen riktig hjälte. Att erkänna att man gjort fel kräver mod. Det är inget att skämmas för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 1, 2012 Anmäl Share Skrivet april 1, 2012 En tossig tjej och en ungdomens man? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2012 Anmäl Share Skrivet april 1, 2012 Icke så. – Förlåt. – Är hon arg för att du släppte ut [honom]? Säg förlåt när hon är vaken istället. – Det har jag gjort, men hon surar ändå. Det känns dumt att be en småunge om ursäkt hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 3, 2012 Anmäl Share Skrivet april 3, 2012 – Hon är för liten och svag! – Glöm det! [Hon] är stark! Hon är förståndig och modig. Jag tålde inte det förut. Jag ville att hon skulle vara liten och snäll. Jag tålde inte tanken att hon klarade sig utan mig. Jag visste att [hon] var stark, men jag ville bara att hon skulle se upp till mig. Jag ville att hon skulle se mig som en hjälte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2012 Anmäl Share Skrivet april 6, 2012 – Kan kontorsarbetare inte ens äta frukost utan att stressa? – Det är en gammal ovana. – Hur var det med fältet? – Helt åt skogen. Jäkla typer. – Har du gjort en anmälan? – Jag ska nog fånga dem själv. – De vill väl åt morfars goda wasabi. Vänta bara, Miss Sommarlov ska fånga dem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 6, 2012 Anmäl Share Skrivet april 6, 2012 One Piece? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 13, 2012 Anmäl Share Skrivet april 13, 2012 [bump] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 13, 2012 Anmäl Share Skrivet april 13, 2012 Oj, ursäkta. One Piece är det inte. – Du ser ändå ut som en vanlig hund. – Att man ska jämföras med såna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 15, 2012 Anmäl Share Skrivet april 15, 2012 – "Tåget ökar snart till expressfart." – Expressfart? – Snabbare än ljuset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 15, 2012 Anmäl Share Skrivet april 15, 2012 Galaxy Express 999? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 15, 2012 Anmäl Share Skrivet april 15, 2012 Njase, inte det. – Du verkar vara på bra humör. – Det är klart. Jag har ju universums största show. – Varför nöjer du dig inte med det? – Vi har inte gjort upp, han och jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 20, 2012 Anmäl Share Skrivet april 20, 2012 Super Dimensional Fortress Macross? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2012 Anmäl Share Skrivet april 20, 2012 Njase, inte det. – Vad ska du med alla böcker till, [namn]? – Vi ska läsa dem. Tänk om vi får tråkigt. – Vill du ha med mitt Playstation? – Nej, vi ska ju stärka våra vänskapsband. – Skulle ni inte tälta vid floden? – Det är inte bra med lågstadiebarnen. De är ju bara fyra på skolan. – Nej, vi är fem. [Namn] har med sin kusin också. – Vad tycker du om henne? – Hon är väl lite egen. Det var hon som släppte ut [namn]. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg