Voffe Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Argh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Missade du en du kunde, Voffe-kun? Här får du en ny chans! Det är bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort. Ja! Jag ska berätta för honom! Jag behöver bara skriva att jag är kär i honom, lätt som en plätt! "[namn], jag tycker om di-... di-... din skidåkning!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Med spetsiga tänder och ett rött glöd i ögonen tänker jag rumpa in och säga School Rumble? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Givetvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Vi kör på en annan som Voffe kanske kan - Allvarligt talat, söstra mi, varför har du på dig de där fula sakerna under din kjol igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 A: V-v-vad gör ni för något? C: Jämför smakerna. A: J-jämför... sma... sma... sma... (Har jag missat ett sådant trick? Vilken dunderblunder!) Dåså, vad sägs om en indirekt ky... jag menar smakjämförelse? B: Men vi har ju båda jordgubbssmak. A: Idiot! Idiot! Idiot! Jag är en sån idiot! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Jag borde ju kunna den här. Första citatet kändes jäkligt bekant och det andra känns ännu mer så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Hmm, vad sägs om En viss vetenskaplig rälskanon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Hmm, vad sägs om En viss vetenskaplig rälskanon? Självfallet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Who, me? I'm a man who's gonna be big. Believe it or not, big. No, more than that. Bigger than the biggest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Soul Eater? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 20, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2012 Nope. There are only two kinds of dogs in this world, do you hear me? And those are stray dogs and pet dogs. Stray dogs, which, in exchange for freedom, wander in the rain and eat the food of uncertainty. Or pet dogs, which wear a collar and do nothing but eat the food of subjugation. So tell me, which kind of dog are you?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 T-This girl's stomach is a cosmos unto itself... It's connected to the void of the universe! [...] It may be that we are now bearing witness to the very instant that the human stomach evolves and takes itself to a new level. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 Samurai Champloo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 Samurai Champloo? Javisst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 -Hör upp era lägre stående människor som aldrig kommer att lyckas med något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 Den är ju nästan för lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 21, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2012 Jo jag vet det blev i det lättaste laget men jag skulle dra till jobbet så tog det första och bästa jag kom på då. Eftersom det kanske blev lite för enkelt så förkortade jag ner det lite så att det blir lite mer sport. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 22, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2012 -Pengarna har tagits emot. -Nu kan vi stanna i vårat hem ett tag till. -Desutom kan bara ett fåtal utvalda använda den här. -Det var verkligen inte gjort av någon av era personer? -Kära nån, jag måste krossa honom snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 24, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2012 -Gillar du vackra saker, [namn A]? -Ja, pappa. -I så fall, gillar du din pappa som gör vackra saker? -Självklart gör jag det! -Jag känner likadant. Eller snarare, jag kan bara älska vackra saker. Jag är ju trots allt en artist.[namn A]... Varför är du så...ful? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 24, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2012 Om nu ingen annan vill ta den, Pingvintrumman snurrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 24, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2012 Verkar inte bättre Wilfried men bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 25, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2012 The best things are like water. A proper life is natural, like water! In other words, a man should be manly! - Huh? [...] There are times when a man has to fight! Come! I'll teach you how I do my one-arm shoulder throw! - Okay... Respond with "Osu!" - Osu... From the diaphragm! - Osu! [...] Perfect! How about a bath? - A public bath! Sounds great! All right, let's have some naked male bonding. Let's go. - Osu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 25, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2012 - What is it? I was just... How've you been? - What? The other day, at the b-b-b-b-b-b... B-bass fishing! That's right! I was invited to go bass fishing! - That's pretty popular now, isn't it? Yes! But I've never done it, so I wasn't sure if I should go... - Since you've been invited, why not go? You're right! That's what I'll do... [...] Oh, fortune-telling! How compatible are M* and K*? I'm not expecting 100 percent, but 80 percent would be nice. And the answer is... What?! - "Your compatibility is negative 500 percent"?! I'm doomed! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 26, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2012 Tokyo megalopolis... Somewhere amid the vortex of love and lust, evil lies in wait for people... But... I have returned! I've come to bring true Justice to this city! I am... That fiery marvel... Strike Man! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg