Smaruc Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 OreImo? rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 "Vad den sista människan erhöll var endast tid att tänka... minnen jag försöker glömma men inte kan komma ihåg. Det finns någon sorts klump i mitt huvud. Just vad de är... vad som är inom mig... även om jag visste vad de är, vilken nytta skulle de göra mig nu?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 13, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2012 "Det är fullbordat. Jag har skapat en gud. Men jag har ingen kontroll över den." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 13, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2012 Det där andra citatet känns väldigt bekant men kan inte riktigt placera det på en animé där det är självklart men jag gissar på Summer Wars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 14, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2012 Nix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 15, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2012 Måhända Evangelion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 16, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2012 Måhända nej. "Jag försökte att bli en ideal medborgare... jag dödade min egen personlighet, och försökte så hårt att bli en... när som helst, var som helst." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 20, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2012 "En dag kommer jag att skjuta dig med den här kulan. Kan du ändå säga att du älskar mig?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 21, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2012 Fate/Zero? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 21, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2012 Ergo Proxy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 Klart det är Ergo Proxy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 22, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2012 The real fight begins now, ******. I can almost see your surprised face infront of my eyes. Och eftersom det vart lite svårt en helt annan konversation. Even though she's justa junior member , she was still chesen to become a member of the ****. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2012 Give me... my fluids back! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 To the Blackbird! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Nehej... om vi tar med namnet i första citate då... The real fight begins now, Proffessor X. I can almost see your surprised face infront of my eyes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Hmm, snackar vi X-Men? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 X-Men? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Klart det är X-Men, Meatrose får bollen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Men ingen vet vad han tänker göra med den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Oj, satan! Det här glömde jag helt bort. Ska iväg och träna precis så hinner inte slänga upp något. Jag fixar något när jag kommer tillbaka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Okej, då kör vi... Jag har sett ett träd likt detta någonstans. När var det? Det var så länge sedan att jag har glömt det. Under en himmel där molnens rörelser gjorde ljud ifrån sig. Den svarta horisonten växte och ur den reste sig ett jättelikt träd. Det sög upp allt liv från marken och dess pulserande grenar reste sig mot skyn, som för att gripa tag i något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Angel's Egg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Visst är det det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Nämen tjenare. Jag kommer inte ihåg repliken, men det låter som något man skulle kunna hitta i den filmen. Nytt citat: - Nu kan jag inte se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Oedipus Rex: The Animation? (Hå hå hå, fifan vad jag är rolig.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg