Volbla Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 End of Evangelion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 Jajamän! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 En av de bästa scenerna någonsin :3 Om det fanns en tävling för vem som är normalast så skulle du tveklöst vinna. Du skulle vara "Normal Queen." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 Sayonara Zetsubou Sensei? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Ha ha! Du föll i min fälla! - Du ljuger. Får jag se på din telefon, då. - Men tjena. Det skulle kränka min integritet. - Jäkla suspekt, asså. Varför erkänner du inte bara? - Men jag har inte alls någon pojkvän, så det så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Peach Girl ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Icke så. Jag ber om ursäkt för att vi lät er vänta, [A]. Detta är och hennes äldre broder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Jag har nästan inga vänner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Nära nära, men fel fel. - Vad gör du här? - Det är min fråga. Jag skulle ju gå på en date med [C], så vad gör du här? - Va? Du också? - Va? - Fan. Den där [C] lurade mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Ajuste, OreImo existerar ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 OreImo existerar sannerligen. Bollen in i Sceleris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 *kviid* – Låt mig vända på schackbrädet. – Gör som du vill. – Kan du upprepa detta för mig? "[Namn] blev mördad i detta rum." – Nåväl. "[Namn] blev mördad i detta rum." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Umineko no Naku Koro ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Sjökatter? Mjau! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 1, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2012 -vad ska jag gör i den här situatiuonen? -Eh? -Hur ska jag skälla på henne? -Aha, låt se. Eftersom hon gjorde alla oroliga så kanske en smäll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2012 Oj. Det kan väl inte vara Ouran High School Host Club? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2012 Nej det kan det inte, eller jo kanske men jag har inte sett den serien. Nytt citat kommer snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 2, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2012 -Nej, nej, nej, nej! Det gör ont, det gör ont, det gör ont! -[namn] Vad gör du? -Nej, nej, nej, nej! -Lugna ner dig [namn]. Visa lite självbehärskning. Om din kropp blir tolerant mot medicinen så är det du som kommer lida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 – Be inte om det; vinn det på egen hand. Gör det och du kommer att lyckas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 Dragonball? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 Inte Dragonball. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 hmmm det första av citaten har jag inte lyckats koppla ihop med den anime jag tänker på men det andra citatet får mig att tänka på Eureka seven det var ett tag sen jag såg serien men håller på att läsa böckerna nu och om jag kommer ihåg rätt så var det det dem sade eller iaf något liknande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 Då tänker du helt rätt för Eureka Seven är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 A: What the hell was with today? A: some international little sister appreciation day? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 OreImo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg