JockeII Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Hai~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Yaa~ Engelska tycks gå snabbare då. "- The sound of the end of the world, I heard it as [namn]'s heartbeat. Our voices, and that of the world, raised in its final love song." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 SaiKano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 SaiKano -> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 SaiKano -> Jag antar att det där betyder "fortsätt" eller något liknande. =) Nytt citat: "*peep* became topless too!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Nytt citat: "*peep* became topless too!" Diebuster känns relevant... jag chansar på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Bah! Tillbaka-kaka direkt. ;) Carry on... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Nytt citat: "*peep* became topless too!" Diebuster känns relevant... jag chansar på den. Skulle också tro det, när hon står och flashar brösten efter att hon har dödat någon sorts utomjordling va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Jaja. [JP] "- Kimochi warui." [EN] "- How disgusting." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Jaja. [JP] "- Kimochi warui." [EN] "- How disgusting." Måste vara Neon Genesis Evangelion... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 The End of Evangelion ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 fasen. den kunde ju jag =P för långsam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 I brist på fantasi... Engelska "-I'm not afraid of dust bunnies." Svenska "-Jag är inte rädd för dammråttor(kaniner :P)". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 och den felöversättningen låter så jäkla bekant. *tugga på skrivbordet i frustration* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 och den felöversättningen... Jag vet att det ska vara råttor försökte vara lite rolig. :P I och för sig kanske de förvirrar för den som skall gissa. :S Får väll ta och ändra de... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Men gissa någon! Jag blir galen. Med den lilla anime jag sett så känner jag ändå igen citatet men kan inte placera det. Det går mej på nerverna. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 I brist på fantasi... Engelska "-I'm not afraid of dust bunnies." Svenska "-Jag är inte rädd för dammråttor(kaniner :P)". Den måste vara taget från Satsuki, Min Granne Totoro. Inte så länge sen jag såg klart filmen på dvd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Den måste vara taget från Satsuki, Min Granne Totoro. Inte så länge sen jag såg klart filmen på dvd. Självklart är det ifrån Totoro, dock var det Mei som sade de... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 titta. en ny tråddödare. Sparkar liv med ett lätt citat Let's make some babies! edit: rättade citatet lite Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 mizora-chan ifrån Rosario vampire mangan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 mizora-chan ifrån Rosario vampire mangan *knuffa tebax boda in på manga forumet* nej nej dumsnut. (/mus röst) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 ok gör det lite enklare då ingen gissar: "I will protect you even when it's raining spears." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2008 Och jag som trodde denhär skulle vara lätt. Det är ju Sumomomo. Vilken annan anime kan summeras med "Let's make babies"? :P någon annan får ta över bollen då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 24, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2008 Jag gör ett nytt försök att sparka liv i denhär tråden. Denhär gången på utrikiska. Två citat från samma scen: "kana kana" "uso da... USO DA!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 24, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2008 Higurashi no naku koro ni :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg