Voffe Skrivet november 23, 2011 Anmäl Share Skrivet november 23, 2011 – Jag sa åt dig! Jag är mannen som kan göra det omöjliga möjligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 23, 2011 Anmäl Share Skrivet november 23, 2011 Tengen Toppa Gurren Lagann? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 23, 2011 Anmäl Share Skrivet november 23, 2011 Vad det låter bekant... Kanske det är Sakuragi i Rainbow som gör det omöjliga möjligt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 24, 2011 Anmäl Share Skrivet november 24, 2011 Njet. (Tips: Volblas gissning är närmare än Sceleris gissning.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 24, 2011 Anmäl Share Skrivet november 24, 2011 Jag tycker så jag känner igen det där citatet om att döda varandra. Planetes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 24, 2011 Anmäl Share Skrivet november 24, 2011 Trigun? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Trigun? Den hade jag ju sist. D: – Min mor berättade något för mig för länge sedan. Hon sade "Världen tillhör dig lika mycket som du tillhör världen". För du är född, och det ger dig rätten att existera. Du vet, sedan jag träffade dig har jag blivit en mycket lyckligare kvinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Det var ju en hel oändlighet sedan! ...Typ mars i år. Kan det vara något slags Now & Then, Here & There? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Öh... Men kan det vara någon av Gurren Lagann filmerna då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Känns lite Som Helmetall alchemisten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Känns lite som att ni alla har fel! Citat – Vad kan du beskydda om ditt enda vapen är dina känslor? – En person blir dödad för att ha dödat en annan och sedan dör han för att ha dödat honom. Hur ska det där skruvade tänkandet någonsin ge oss fred? – Jag sa åt dig! Jag är mannen som kan göra det omöjliga möjligt! – Min mor berättade något för mig för länge sedan. Hon sade "Världen tillhör dig lika mycket som du tillhör världen". För du är född, och det ger dig rätten att existera. Du vet, sedan jag träffade dig har jag blivit en mycket lyckligare kvinna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Eden i Öst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 5, 2011 Anmäl Share Skrivet december 5, 2011 – Vi skiljdes åt som vänner och nästa gång jag såg honom var vi fiender. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 5, 2011 Anmäl Share Skrivet december 5, 2011 Kod Gås? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 5, 2011 Anmäl Share Skrivet december 5, 2011 Gissning på nåt jag inte sett: Scryed? ^_ ^ (Kod Gås får jag hoppas att det inte är, den hade ju Volbla för några få rundor sedan.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Båda är fel, så du kan pusta ut. Person A: **** ******. Person B: Ja? Person A: Herr M****** är ganska upprörd, vet du varför? Vi har inte nog med folk. Så du får ta hand om din maskin, ok? Person B: Min maskin? Vänta! Vad menar du med "min maskin"?Person A: Tja, låt oss bara säga att det är vad som har beslutats. Faktum är att du är den enda som kan flyga den där saken. Det kan inte hjälpas.Person B: Visst, jag körde den två gånger, bara för att jag inte hade något val! Men jag är inte en soldat! Person A: Så, när striderna börjar igen, kommer du vägra att använda den? Kommer det vara dina sista ord, va?...Person A: I det ögonblicket är du och jag de enda som kan skydda det här skeppet.Person B: Men jag tror inte att det är ...!Person A: ****, du har makten att göra en skillnad, eller hur? Varför inte använda den då. Vi har väldigt lite tid, inklusive tid att tänka på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Men... Är du säker på att det inte är Gurren Lagann? ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Alltså... det låter ju som Evangelion.. men endå inte :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Låter gundamigt. Gundam Seed? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Säädär, Sceleris tog den. Jag förväntade mig dock att Dread skulle vara före. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 lulz, jag har inte ens sett Gundam Seed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 – Alla stammar. Eller har du aldrig stammat i ditt liv? – Det kan jag inte påstå, men jag gör det åtminstone inte med någons namn. – Jaha, säg "sju sjösjuka sjömän" tre gånger snabbt då. – Det är inte någons namn. – Det är det visst! Jag har typ tre vänner som heter så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Clannad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 7, 2011 Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 Bakemonogatari? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 7, 2011 Anmäl Share Skrivet december 7, 2011 Bakemonogatari? "Förresten, Arararagi-san..." Mycket riktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg