Saya Skrivet augusti 19, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2011 – Synd. Det är dags för jordens undergång. – Va? – Du och hon och alla dessa dårar där borta vet kanske inte om det, men jorden går under om några minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 19, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2011 Är det Agito så skrattar jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 19, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2011 Så kul skall inte Sceleris ha det. - Det fanns en gång en man som för länge sedan lämnade sitt hem. Denna man hamnade i ett avlägset land vars drycker han kom att gilla, så han byggde ett destilleri och startade ett företag. Han lovordades och bryggde sitt hemlands dryck. Men det blev för pråligt och inte alls som i hemlandet. Dess smak var söt och otroligt smärtsam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 20, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2011 - Ecchi na no wa ikenai to omoimasu~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 20, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2011 Mahoromatikku~ Några av citaten kittlade mitt minne lite, men i slutändan krävdes alltså det allra enklaste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 20, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2011 Mahoromatikku~ Några av citaten kittlade mitt minne lite, men i slutändan krävdes alltså det allra enklaste. Det är helt korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 – Var inte stöddig, grabben. – Jag är inte stöddig. Det är bara att så många ouppfostrade hundar skällt på mig att jag ibland sparkar på dem för hundens eget bästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Michiko och Hatchin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Njetski. – [Person A], är det sant att alla har en föraning om sin egen död? – [Person B], hur skulle man kunna tro vad den som inte redan dött säger om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Känns aningen bekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Hehu. Är detta vad det innebär att ha makt? Jag är omgiven av uslingar som försöker utnyttja mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Baccano? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Nej. Oavsett tidsåldern och oavsett platsen så blickar alltid människor mot stjärnorna i sin barndom, och sträcker ut sina händer för att fånga dem. En dag inser de att deras armar inte är långa nog att fånga stjärnor, och det är då de växer upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Planetes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Icke så. Människor behöver kanske samhällen, men de behöver inte länder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 21, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Kan det vara Galaxbögarna i alla fall? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2011 Få krig utkämpas mellan gott och ont; de flesta är mellan en god sida och en annan god sida. Ja visst är det Vintergatans hjältesaga! Take it away, Say'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Jag som hade tänkt svara Galaxhjältarna.... ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 9, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2011 – Om det är förintelse människan önskar sig kan vi bara acceptera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 – Offer är en nödvändighet för att skapa en ny framtid. Lite olycka kan ligga till grund för mycket mer glädje. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Code Geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 – Hur mycket mer tänker du leka med våra öden?! – En dåraktig fråga. Du bör vara medveten om mina planer. – Då vet du vad jag tänker göra! – Du har kommit hit för att ta mitt liv, korrekt? – ... – Kom igen då, döda mig! Jag är den enda här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 6, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 En till, tack~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 6, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 – Denna kärlek de har till varandra... Denna känsla... Besegrar den till och med människans krigshärjade öde? Men kan detta ögonblick vara för evigt? Detta ögonblick skapat av två nyckfulla människohjärtan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 6, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2011 Ringer fortfarande inga klockor. Eureka Seven? ( ._.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg