Smaruc Skrivet juli 3, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2011 Kanon? det kunde ha vart det men kanon är det inte. "Eventually, I learned that she'd stolen some taiyaki... ...and was on the run..." I was wondering what any of this had to do with me... ...but i had no choice but to duck into a café to hide from the taiyaki baker. ""So many poetential comebacks... But i can't As a teacher! As a human being!"" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 What is this? Brigade chief armband. Try it on. why should i put this on!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 Suzumiya Haruhi no Yuuutsu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 Av nån anledning kommer jag och tänka på "Mayoi Neko Overrun".. Det där med med taiyakin alltså.. (Annars hade jag gissat "Kanon" om det inte vart för det redan va gissat :p ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 Båda är fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 Lucky Star? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 4, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2011 Lucky Star? Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 6, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2011 Att jag kommer ihåg de där scenerna. Och ändå vill jag se LS igen. -Kom igen, ge upp. Om du verkligen vill kan jag skära upp din hals med min andra kniv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 7, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2011 -Jäklar, vad mitt hjärta bultar. Jag äter chips mitt i lektionen. *mums* Jag åt den! Jag åt den så hårt! Att så fräckt äta chips mitt i lektionen. Jag är så vågad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 7, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2011 -Mina föräldrar bråkade hela tiden. Jag hade inget eget rum att gömma mig i. Bland allt skrikande så kröp jag upp i ett hörn och höll för öronen. Allt jag kunde göra var att fly in i mig själv. Det fanns ingen annan stans jag kunde vila. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2011 Angel Beats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 8, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2011 Sannerligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2011 – Får jag fråga dig en sak? – Vad? – Är det för hennes skull? – Man kan inte göra något för en kvinna som dött... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 – Småyngel ska hålla sig undan. Visar du huvudet där det inte hör hemma så blir du bränd. – Var inte fräck, snorunge! – Jag är inte en snorunge. – Det säger alla snorungar! – Jag kanske ser ut så här, men jag har levt sedan människan fortfarande krälade på jordens yta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 Hum, hum, hum. Katanagatari? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 10, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 – Får jag fråga dig en sak? – Vad? – Är det för hennes skull? – Man kan inte göra något för en kvinna som dött... Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 10, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 Cowboy Bebop. Så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 10, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2011 – Det är en sak att vara okritisk men detta är befängt! – Din dåre! Tror du att medborgarskap eller gränser är ett hinder för oanständiga tankar? Jag är hur som helst den första mannen som fick ihop det med en utomjording. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 24, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2011 Ööö. Ööö. Macross Plus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 24, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2011 Ääh. Ääh. Onegai Teacher? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 24, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2011 DearS? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 27, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2011 – Du har ingen aning om hur detta vapen är tänkt att användas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2011 – Jasså, du överlevde? Förbered vår flykt. – Dessvärre finns det bara plats för en person. – Då stannar du. – [Tar sikte med en pistol] – Vad menas med detta? – Jag måste slutföra mitt uppdrag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2011 Stjärnornas vapensköld? >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 4, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2011 Nepp. (Ej samma figurer som ovan): – Lägg undan det där. Man borde inte rikta sådana saker mot andra. – Jag kan inte. Detta är mitt uppdrag. De får dig, <censur>, och jag får mitt hjärta. Då får jag skratta mer, vara gladare och se en massa vackra ting! Det är vad jag lovade <censur>. – Var denna <censur> din vän? – Jag vet inte. Men vi var tillsammans sedan dagen då jag föddes. Hon var viktig för mig! Därför kan jag inte bryta detta löfte. – En flicka utan hjärta skulle aldrig fälla tårar! – Är detta... mitt hjärta? Detta är ett hjärta? Nej... Jag avskyr det... Hur kan ett hjärta vara något som gör så ont? Det är inte vad vi ville! Hjälp mig, <censur>... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg