Sceleris Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 Minami-ke? Vasst! Helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 Romans + svett. Jag känner inte till något mer där det förekommer. - Det... det var en fint! - AAAAAAAAH! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 21, 2010 Anmäl Share Skrivet december 21, 2010 Det som är ett så ikoniskt citat. Ett till då. - Det är verkligen ofta som vuxna hoppar på barn nu för tiden. - Ja, minsann. - Jag har funderat att om man lär barnen kampkonst så skulle det bli färre såna brott. Jag har hört att Oyama-sensei genom hård träning uppnådde förmågan att klubba en ko med ett slag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 21, 2010 Anmäl Share Skrivet december 21, 2010 lucky star? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 21, 2010 Anmäl Share Skrivet december 21, 2010 Jojomen. Jag trodde faktiskt att någon skulle ta på . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 22, 2010 Anmäl Share Skrivet december 22, 2010 -There's a wanderer here. -If you can hear my voice, -then provide him with what he needs to survive. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 22, 2010 Anmäl Share Skrivet december 22, 2010 Är det en eller flera som talar? Känns som att det bara är en, men talstrecken hävdar ju annorlunda <.< I vilket fall gissar jag på Brave Story! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 22, 2010 Anmäl Share Skrivet december 22, 2010 inte brave story och det är bara en som talar, ska ändra och lägga till lite nu så att - betyder att det är från en annan person. -There's a wanderer here. If you can hear my voice, then provide him with what he needs to survive. -Onii-chan! -That girl... -you were so kind to ...... yesterday. -No, no. - thank you for treating us. -....., make sure you thank onii-chan, too, okay? -Hey, is onee-chan onii-chans bride? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 (redigerade) rrrrrr A: hello, this is the ...... assistance agency. B: ah, sorry, i think i dialed the wrong number- A: i will visit you for your consultation. B: H-hey, what do you mean? A: Good evening. lägger till lite A: what do you wish for? A: oh my... A: a late introduction but.. A: i'm ------, a ----- B: - ----- A: yes. A: i came here to try to help people like you, people who are having difficulties. A: so, please tell me your wish! Redigerad december 27, 2010 av Smaruc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 27, 2010 Anmäl Share Skrivet december 27, 2010 nu vet jag inte om man ser ett redigerat inlägg som ny post eller inte men för att vara på den säkra sidan så att jag vet att alla kommer ha sett det nya tillägget så gör jag en trippel. rrrrrr A: hello, this is the ...... assistance agency. B: ah, sorry, i think i dialed the wrong number- A: i will visit you for your consultation. B: H-hey, what do you mean? A: Good evening. lägger till lite A: what do you wish for? A: oh my... A: a late introduction but.. A: i'm ------, a ----- B: - ----- A: yes. A: i came here to try to help people like you, people who are having difficulties. A: so, please tell me your wish! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 27, 2010 Anmäl Share Skrivet december 27, 2010 Ah! My Goddess? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 28, 2010 Anmäl Share Skrivet december 28, 2010 Ah! My Goddess? det är rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 28, 2010 Anmäl Share Skrivet december 28, 2010 Varför kikade jag inte in i tråden tidigare? Hade lätt plockat på telefon-dialogen -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 29, 2010 Anmäl Share Skrivet december 29, 2010 Citat! "När du växer upp och blir vuxen, så kommer du också att kunna dra flaggor ur näsan." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2010 Anmäl Share Skrivet december 30, 2010 Åh, den här har jag sett, det är jag nästan säker på...! Kan dock inte komma på vad det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 30, 2010 Anmäl Share Skrivet december 30, 2010 Hmmm... en serie där man drar flaggor ur näsor... alldeles för många för att nämna en! >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 5, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2011 "Varför måste jag bli tränad... av en liten skitunge som du?! Du måste skämta!*" * Anmärkning/ledtråd: Andra meningen består av ett ord; "Fuzakeruna!". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 21, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2011 Sista, annars ger jag bort den. "Men jag tyckte synd om honom för att han förlorat minnet. Den röda boken han har med sig... är den enda ledtråden till hans förflutna. Dock var till och med en arkeolog som jag själv oförmögen att tolka den. Med din intelligens kanske du kan fixa det. Lös ledtrådarna och hjälp honom tillbaks till sitt hemland är du snäll." 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 17, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2011 Öh, justja. Den här tråden. Konjiki no Gash Bell!! var svaret jag var ute efter. Först till kvarn för den som känner sig manad. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 "Det är är bra, du ska hata mig mer, förbanna mig mer och avsky mig mer. Då ska du ta kraften får hatet och överleva denna ruttna värld." 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Naruto? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 19, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2011 Så enkelt var det inte. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 19, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2011 A- Hallå vart ska du? Vad är den saken för något? Springer du iväg? Försöker du slippa? Din jävel. B- Varför skulle jag? Jag ska bara leta efter en bazooka att skjuta henne med. A- Var skulle du hitta en sån sak? B- Alla har en bazooka i sitt hjärta. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 19, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2011 Excel Saga? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 20, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2011 Skulle väl kunna vara Gintama utav den andra dialogen att döma. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg