Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 srsly? :x A: "Vad ska jag säga då?"C: "Eftersom du är gud och går i högstadiet så blir 'guuhöö' bra!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Kamichu!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Kamichuuuuuuu! I choose you! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Tro på mirakel, så kommer de att känna dina känslor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 5, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2010 Sceleris sa: Nya~se. C: "[A], har du hört den här legenden?"A: "Hm?"C: "Om man frågar chans på någon här på taket så kommer kärleken bergsäkert att blomma!" Fan, skulle ha tagit den på det där citatet. Jävla utekväll med jobbet! ;_; Och att ingen tog den på citatet därpå, suger ni eller?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 13, 2010 Anmäl Share Skrivet december 13, 2010 Den 2010-03-04 vid 22:19 sa doppler: Tro på mirakel, så kommer de att känna dina känslor. Ingen aning. Ny ledtråd? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 13, 2010 Anmäl Share Skrivet december 13, 2010 Den 2010-03-04 vid 22:19 sa doppler: Tro på mirakel, så kommer de att känna dina känslor. Ptja... om det snackas mirakel så... Kanon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Kanon är det inte. Det var en gång, för år och år sedan, en liten prinsessa som var mycket ledsen sedan hennes mor och far gått bort. Till princessan kom en kringresande prins ridandes på en vit häst... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Lustigt, satt just och tänkte på animecitat och Utena var det enda som dök upp. Var dock det där fina citatet och hur världen är ett ägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Men då så, Negi får ta över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Då Utena-citatet går bort så kör jag med detta istället: Information, simulerad eller drömd är både verklighet och fantasi. Hur man än ser på det är all information en person samlar på sig under sin livstid bara en droppe i havet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Den 2010-12-14 vid 20:21 sa Negi: Då Utena-citatet går bort så kör jag med detta istället: Information, simulerad eller drömd är både verklighet och fantasi. Hur man än ser på det är all information en person samlar på sig under sin livstid bara en droppe i havet. Låter som nåt som skulle kunna höra hemma i Spöke i skalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 14, 2010 Anmäl Share Skrivet december 14, 2010 Den 2010-12-14 vid 21:18 sa Dread: Låter som nåt som skulle kunna höra hemma i Spöke i skalet. Finns många förklaringar för varför det skulle kunna det men den uppenbaraste är nog att citatet faktiskt kommer därifrån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 15, 2010 Anmäl Share Skrivet december 15, 2010 You shouldn't blame me! This is mankind's dream, mankind's desire, mankind's destiny! To be the strongest, to go the farthest, to climb the highest! Borde vara tämligen simpel för en del här på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 15, 2010 Anmäl Share Skrivet december 15, 2010 Kan det vara Planetes som reciteras, tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 15, 2010 Anmäl Share Skrivet december 15, 2010 Den 2010-12-15 vid 06:53 sa Klibbnisse: Kan det vara Planetes som reciteras, tro? Icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 15, 2010 Anmäl Share Skrivet december 15, 2010 Jag är rätt säker på att det är från en Char-klon (blond kille med mask) från någon Gundam-serie. Jag lutar åt SEED. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 15, 2010 Anmäl Share Skrivet december 15, 2010 Den 2010-12-15 vid 08:26 sa Meatrose: Jag är rätt säker på att det är från en Char-klon (blond kille med mask) från någon Gundam-serie. Jag lutar åt SEED. Precis så ligger det till! (Gundam seed) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 16, 2010 Anmäl Share Skrivet december 16, 2010 Då kör vi ett nytt citat då! "Det är därför vi måste omge oss med ett blodbad. För att förhindra att det blod som redan utgjutits går till spillo har vi inget annat val än att låta än mer blod flyta." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 16, 2010 Anmäl Share Skrivet december 16, 2010 Code Geass? (>.>) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 16, 2010 Anmäl Share Skrivet december 16, 2010 Den 2010-12-16 vid 12:06 sa Sceleris: Code Geass? (>.>) Och här trodde man att den skulle klara sig längre. Tänkte dels att det skulle vara svårare när det var översatt till svenska och att det dessutom skulle vara "för uppenbart" att jag skulle ta något från den serien. Rätt har du i varje fall. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 16, 2010 Anmäl Share Skrivet december 16, 2010 Jag som precis såg om Kåd Gås. Jag får stalka forumet mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 A: Varför ska du göra [C:s namn] till manager? B: Är det inte uppenbart? För att hon ska få torka min svett! Samtidigt, i B:s fantasi; B smashar en volleyboll. Domaren blåser för poäng. C kommer fram. C: Kära nån, B, vad du svettas! Om du inte torkar dig fort så kan du bli förkyld. C torkar B som glittrar och ser cool ut. B: Det är ingen brådska, det forsar fortfarande, [bokstaverar C:s namn]. Under tiden, i verkligheten, står B och skrattar som en idiot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 Jag gissar på Skip Beat!, har inte sett serien överhuvudtaget men av någon anledning kom jag att tänka på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 18, 2010 Anmäl Share Skrivet december 18, 2010 Minami-ke? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg