doppler Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Crest Of The Stars! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Jinto: "Men vänta då! Du vet redan mitt namn, eller hur?"Lafiel: "Ja, är ni inte ers nåd Jinto, greve av Lin Syun Rock Hyde?"Jinto (osäker): "Jo, jag är Jinto vad-du-nu-sa Lin. Det känns bara lite konstigt att du vet mitt namn, men jag vet inte ditt. S-så jag undrade... jag vet inte hur det är..."(Lafiel skiner upp)Jinto: (forts.): "...med Abh..."Lafiel: "Du kan kalla mig Lafiel!"Jinto (inre monolog): "Det var som om hon förklarade seger i ett krig." Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Person: Varför? Varför dog du? Datorröst: Gud finns här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Serial Experiments Lain? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Jinto: "Men vänta då! Du vet redan mitt namn, eller hur?"Lafiel: "Ja, är ni inte ers nåd Jinto, greve av Lin Syun Rock Hyde?"Jinto (osäker): "Jo, jag är Jinto vad-du-nu-sa Lin. Det känns bara lite konstigt att du vet mitt namn, men jag vet inte ditt. S-så jag undrade... jag vet inte hur det är..."(Lafiel skiner upp)Jinto: (forts.): "...med Abh..."Lafiel: "Du kan kalla mig Lafiel!"Jinto (inre monolog): "Det var som om hon förklarade seger i ett krig." Rätt! Nu när svaret finns så är den där sista raden som Jinto sa otroligt bekant. Jinto och Lafiel var så söta tillsammans :') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Serial Experiments Lain? Så rätt som det kan bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 I forgot to tell you, but I'm scared of young women. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Njaa. Inte Death Note va. Liknar det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 nope I'm the owner! I'm the god of this shop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Kommer inte ihåg om greven hade en sådan megalomanisk uppfattning om sig själv men drar till med Pet Shop of Horrors. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 26, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 xxxHolic? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 fel och fel gamla A: I forgot to tell you, but I'm scared of young women. B: I'm the owner! I'm the god of this shop! ny C: Yes, boss. A: Don't call me boss. C: Then, how about master? A: N-No, I don't like that either. C: Then how about sensei? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 Kuroshitsuji? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 icke C: What kind of interview is this?! B: This is the reason. B: How is he? Is he your type? A: No. B: All right! B: You're hired. C: What?! I don't understand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 Den allra första fick mig att tänka på Antique Bakery av någon anledning, men efterföljande gjorde mig mindre säker... men jag gissar väl på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 Den allra första fick mig att tänka på Antique Bakery av någon anledning, men efterföljande gjorde mig mindre säker... men jag gissar väl på det. Det är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 Jisses! Nästa: TV: "I morse annonserade regeringen att intelligent liv från Mars har kommit på besök i landet."Kvinna: "Är det en ny TV-serie?"Man: "Så måste det vara. För länge sedan var det en skådespelare som hette Orson Wells som sa liknande grejer på radio." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 (B ger något till A.)B: "En offergåva."A: "Vill inte ha!"B: "Gudar ska inte vara så kräsna." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Får mig att tänka på Air. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Får mig att tänka på Kannagi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Njase! D: "[A], har inte [katten] varit konstig på sistone?"A: "Hon är väl som vanligt."D: "Hon åt vattenmelon här om dagen."A: "Varför skulle hon inte kunna äta vattenmelon?"D: "Men hon satt på verandan och spottade ut kärnorna!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Drar till med Nyan Koi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Nya~se. C: "[A], har du hört den här legenden?"A: "Hm?"C: "Om man frågar chans på någon här på taket så kommer kärleken bergsäkert att blomma!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Det första citatet låter läskigt bekant... kan det vara Sora no Otoshimono? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Sora no Otoshimono? Det kan jag knappast tro(sa)! A: "Jag har blivit en gud." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg