Saya Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Ja vafan. Engelsk undertext - Oh, you fools! Dance to your heart's content in that small world of yours! Our world is the whole of space! Svenska för den som föredrar det, egen översättning - Åh, era dårar! Dansa allt ni vill i er lilla värld! Vår värld är hela rymden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Min ungdoms Arkadien? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Min ungdoms Arkadien? Inte behövs det ett frågetecken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Det behövs: Jag har inte sett den. Det är bara det att det lät väldigt Harlock-aktigt, typ "Rymdens hav är mitt hav, min eviga längtan". :D Så nu ska jag "ladda upp ett citat"? Googla inte, era små fuskpellar! Japanska Spoiler 「これは、夢ね」「あぁ、悪い夢さ・・・」 "Kore wa, yume ne." "Aa, warui yume sa..." Engelska Spoiler - This is... a dream...- Yeah... Just a bad dream... Svenska Spoiler - Det här är... en dröm...- Ja... Bara en ond dröm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Cowboy Bebop Närmare bestämt... Sista avsnittet, efter att Spike har gjort slut på Vicious, ser han Julia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Självklart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Engelsk undertext - I'm not a child anymore. I can buy my own insurance now. Svenska, egen översättning - Jag är inte ett barn längre. Jag kan köpa min egna försäkring nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Samma serie, samma rollfigur. Engelsk undertext - I told you not to trust that woman. She's only thinking of herself. She doesn't care about anyone else. But you're different, right? You want to help your friends and family, and that high school girl, right? Of course you do. That's normal. If you were an adult, you'd see that. Come over here. Don't go back to that woman! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Hmm kan det vara han med jätteögonbrynen från FLCL? Amarao Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Gah, jag tyckte det ringde en klocka i bakhuvudet. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Hmm kan det vara han med jätteögonbrynen från FLCL? Präxis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 då var det min tur då Engelska -Huh? wait! 172cm!? You are lying, right?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Lovely Complex? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Japp.. Risa från Love complex Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2007 Lovely Complex? soleheeer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2007 Jaha, soleher dödade tråden... "- Mitt mål är glädje." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 bump? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Ledtråd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Ledtråd? ditto, känns som det kan vara vad som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 um... Haruhi? o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Jaha, jag dödade tråden... Samma person, samma serie, annat avsnitt. "- Smakar det som cikad?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Air måntro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Air måntro? Jasså det tror han. Rätt har han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Fortsätter med en enkel för att tråden inte ska dö igen, och tar citatet i relevanta språk istället för svenska för att ytterligare öka chanserna. Jap: [namae], boku no kachi da! Eng: [name], it's my win! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Death Note? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg