flaskis Skrivet juli 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 Här har ni ett riktigt roligt reportage från Fox 11 news: http://www.youtube.com/watch?v=UxWgRY1I_SI Om ni tror den är fejk så finns alltid denna: http://www.myfoxla.com/myfox/pages/Home ... geId=1.1.1 Okej, det är en nyhetskanal som slänger ut denna smörja, men det är ju saker som dessa som i längden har bidragit till att USA har nått stenåldern intellektuellt sätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 haha den är underbar ^^ hadde ett gott skratt från den :P tydligen ska det vara några snubbar från 420chan som har gjort något:p mer än så vet jag inte >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet juli 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2007 I vilket fall som helst så är det oroande att sajter med "chan" blivit så uppmärksammade att de hamnar i nyheterna för det hat de sprider. Det var inte vad som syftet var med att göra dessa sidor... Det var att man skulle posta på sidorna själva inte invadera andra och förstöra helt och hållet okej sidor... Don't make 4chan make loooove :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet juli 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2007 Här var det visst svar på tal :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Här var det visst svar på tal :O Det som är riktigt läskigt är att man inte riktigt vet hur seriösa de är med den där filmen. Hur långt kommer det att gå, är 4chan(ajuste Anonymous ver det nu ja) nästa stora terroristorganisation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 haha tittade runt på lite Re: och hittade en tjej som ville tacka fox för att dom lagt upp den. Dirket som svar fick hon detta. Nairock (5 days ago) worst speech ever. should've gotten a man to write it. anarcyangel (5 days ago) WHY ARE U OUT OF THE KITCHEN ThomGFX (5 days ago) TITS OR GTFO Anon wins again XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 anarcyangel (5 days ago)WHY ARE U OUT OF THE KITCHEN QFT! :DDDDDDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Här var det visst svar på tal :O Den var fan obehaglig att kolla på! I alla fall om man kollar på den själv mitt i natten utan att veta vad den innehåller, ta mig som exempel! Jag klickade på länken och så fort den började spelas upp så studsade hjärtat till och så kryssa jag ner länken nästan direkt! XD Har säkert kollat bakom ryggen tre gånger nu. .__. anarcyangel (5 days ago)WHY ARE U OUT OF THE KITCHEN QFT! :DDDDDDDD XD Taskigt mot tjejen men vissa är för underbara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Finns uppenbarligen folk från eBaums som tror att det är de som är Anonymous... >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 INTERNET HATE MACHINe hahaha, såg den på ----- för ett tag sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg