zegor Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 någon som vet någon bra serie som dom pratar engelska i och itne japanska?.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Golden Boy hade en ganska kul engelsk dubb ;) men annars så kan jag inte komma på något.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Kolla på Vampire Hunter D:Bloodlust. I denna så pratar de engelska, det har dock släppts en japansk dubb ^^ Inte den bästa filmen men den är ruskigt snyggt (imo). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Golden boy är skit kul rekommenderas faktist :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Blir inte det lättaste att hitta en engelsk anime som talar. Förlåt, kunde inte låta bli. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 I den erotiska thrillern Kite så är det två amerikanska typer i kostymer som pratar på engelska vid ett tillfälle.... två som senare går ett illa öde till mötes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 i vissa hentai serier snackar de engelska :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Pratar de inte en hel del engelska i Blood: The Last Vampire, eller minns jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
T-man Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Men asså man ser ju hellre på anime där dom snackar japanska och där den är subbad till engelska än att se den dubbad till engelska.......... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 hellsing och Crest of the Stars - Seikai no Monshou finns på engelska..finns la mer som andra har sagt..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Alla anime DvD:er från staterna har ett dubb spår med engelska om jag inte missminner mig. Så det är väl bara att köpa dina filmer därifrån. I övrigt om du är en pirat så finns det några rippar av dessa dvd:er vilka du säkert kan leta upp om du tar dig för. ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Blood: The Last Vampire är iofs inte bra, så den kan man inte räkna med ^^ Vampire Hunter D: Bloodlust är dock rätt hyffsad och dubben är helt 0key. Vet inte om jag har sett så mkt bra dubbar på engelska faktiskt, förutom just denna. Och det kanske var för att det var bland de första animes jag såg ^^ Aja, Yare yare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Den gamla (och klassiker) Robotech serien? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Ninja scroll finns på engelska(filmen), om den är bra får tittaren avgöra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Ninja scroll finns på engelska(filmen), om den är bra får tittaren avgöra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Vampire Hunter D: Bloodlust är dock rätt hyffsad och dubben är helt 0key. Vet inte om jag har sett så mkt bra dubbar på engelska faktiskt, förutom just denna. Och det kanske var för att det var bland de första animes jag såg ^^ Elgen: VHD:Bloodlust finns med japansk dubb... De spelade in den först med engelska rösterna. Den skapades av Madhouse som sedan åkte över till USA och spelade in de engelska rösterna. Det släpptes en ltd utgåva av Bloodlust med japansk dubbning. Cheers mate! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Blir inte det lättaste att hitta en engelsk anime som talar. Förlåt, kunde inte låta bli. >:( Tummarna upp för det! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Du kan ju alltid ändra till "engelska" som språk på dvd:erna eller om du har "tur" när du tankar så får du en engelsktalande så var det för mig första gången jag såg "Evangelion" för att se om den var bra så var den engelsktalande..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Hallå eller! Neon Genesis Evangelion Noir Enna.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb. nu drar du väl ändå allt över en kant. personligen tycker jag att dubben till princess mononoke och akira är riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Och Samurai X dubben är inte helt fel anser jag. Men Hellsing dubben är en av de värsta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb. nu drar du väl ändå allt över en kant. personligen tycker jag att dubben till princess mononoke och akira är riktigt bra. Princess monoke dubben gjordes av riktiga kändisar.. Kanske därför... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 någon som vet någon bra serie som dom pratar engelska i och itne japanska?.. Jag får nästan lite känsla av att du enbart laddar ner anime, och således inte har lyxen att kunna välja ljudspår. Den mesta animen på DVD idag har väl engelska som tillvalsspråk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Många bra serier har blivit dubbade till engelska, men det finns ingen bra engelsk dubb. Det finns en del bra dubbar, även om jag oftast föredrar japanska.. Tex, Full Metal Panic stod jag inte ut med på japanska... engelska dubben var mycket bättre >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg