Yumii-Chan Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Såg just klart Fruits basket (igen, det var så länge sedan jag såg den) Aja, jag hörde att allt slutar helt annorlunda i mangan. 1. Det stog att Kyo berättade att han älskade Tohru och kysste henne 2. Att Tohru sedan förlorade minnet 3. Att Tohru gifte sig med Kyo och fick en son Inget av detta hände i Animen, så jag undrar om någon har läst mangan och berätta om det ovanför händer (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Mangan var inte avslutad när animen tog slut, så de hittade på ett eget slut. Händer hela tiden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 2. Att Tohru sedan förlorade minnet1. Det stog att Kyo berättade att han älskade Tohru och kysste henne 3. Att Tohru gifte sig med Kyo och fick en son Svar (tryck här) Spoiler 2. Nej, hon blev skadad i en olycka och hamnade på sjukhus. Hon trodde att Kyo hade avvisat hennes kärlek, så efteråt ville hon inte träffa honom.1. Ja, detta hände först när hon skadat sig (se ovan) och låg medvetslös (hångla upp medvetslösa brudar?! Förkastligt!), och sedan igen när hon blivit frisläppt från sjukhuset och han förklarade sina känslor för henne. 3. Ja, sista kapitlet visar långt i framtiden på en liten pojke och hans mamma, och ett ålderdomligt par som går hand i hand. Önskar fler detaljer? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg