Dancing Moon Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 Jrockföreningen Raison d'être har startat Raipod, en podcast/internetradio om jrock, visual kei och närliggande ämnen. Än så länge har tre avsnitt kommit ut och nu börjar det verkligen likna något! Avsnitt #1 : Presentation av bandet Ayabie & D'espairs Ray - Mirror recension Avsnitt #2 : Bo i Japan & Kagrra, - Shizuku recension Avsnitt #3 : Intervju med D'espairs Ray, presentation av bandet Dir en grey och The Gazette - Stacked Rubbish recension Läs mer och ladda ner podcasten här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet juli 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2007 Vad trevligt! Äntligen en svensk podcast om japansk musik, detta måste vi fira :D . Har lyssnat på de som finns ute, och jag tycker att ni har lyckats bra. Intressanta band och vettiga diskussioner. Segmentet om att "Bo i Japan" uppskattades verkligen, det är något jag går och funderar på själv. Så fortsätt i samma stil! Ganbatte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Nytt avsnitt! Avsnitt #4 : Presentation av medlemmarna i bandet SKIN, recension av Onmyo-zas album Inyo-Shugyoku och lite eftersnack rörande Dir en grey-konserten som nyligen var i Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 23, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2007 Kanon! Har väntat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 Det funkar ju inte! >:) När jag trycker på "lyssna på programmet" (på avsnitt ett) så säger den "sidan kan inte visas". Är det min dator eller är länken kass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spola Skrivet december 20, 2007 Anmäl Share Skrivet december 20, 2007 har de inge SexMachineGuns så dissar jag dem... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Shit!! Hade faktiskt glömt av att kolla efter nya avsnitt av serien. Var inne nyss och upptäckte att avsnitt 5 har släppts. Får ta och genast ladda ned och lyssna igenom. De 4 föregående avsnitten har varit intressanta, så det skall bli intressant. Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg