Gao Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Är det någon som kan ge mej namn på bra serier?? Har nyss kollat klart på great teacher Onizuka live action och jag tyckte den var riktigt bra. Så nu skulle jag gärna villja se en till serie fast jag hittar ingen som verkar vara bra. så skulle ni kunne ge mej några namn på serier som är värda att titta på?? P.s.Vad heter öppnings låten till Great teacher Onizuka live action och vem har gjort den?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Vet inte om du tycker om j-dramor men om så är fallet så kanske du vill kolla in Tokyo Friends med bla. Otsuka Ai, Eita, Matsumoto Rio, Maki Yoko och Kobayashi Mao. Har inte sett GTO Live Action men efter lite sökande så kom jag upp med en tittel: Poison av Takashi Sorimachi. Kanske det är rätt, kanske inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 Det står en hel del i tråden nedanför om japanska dramaserier. Kolla in de senaste inläggen för lite åsikter om de fräschaste serierna i Japan. Det kan nog hjälpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emzy Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 här är ett tips: Hana Kimi och My Hero My Boss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg