Yumii-Chan Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Jag ska! :D Om jag får () Ska gå som en blondare version av Haruhi ;) nån annan som ska gå? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 vill gå men vet inte om jag har råd :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 <--- Har inte råd :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Vad fan är Uppcon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 Vad fan är Uppcon? Lol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arukaado Skrivet juli 14, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2007 jag har funderat på det, om jag kan hitta nånstanns att sova. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichigo_Hollow Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Jag ska försöka ta mig dit men vet inte om jag kan men vi får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Jo lite sent svarat, jo jag ska till Uppcon! Kommer dock inte komma med något cosplay tema, fotgrafera blir det nog en del av däremot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 En stor hög av alla i min bekantskapskrets åkte dit, men jag stannade hemma, hade inte råd att åka. Blir väl nästa år antar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg