beCet Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Detta är en ny samurai serie som är baserad på Kurosawa Akira`s film "The Seven samurai". Och nu undrar jag om det är någon mer som har sett lite av den undebara serie, och i sånna fall vad tyckte ni ? Och för ni som undrar vad den handlar om så titta in på http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=3127 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Jo, den verkar rätt häftig, samurai blandat med meccha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 hmm, Vision of escaflowne likt?? dessutom tycker jag själv att mech och samurai inte passar överhuvudtaget´tillsammans under några omständigheter. tycker att samuraierna tillhörde fortiden, då fanns det inte mech såvitt jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Serien är inget speciellt. Storyn är lite väl löjlig i min mening, men animationerna är väldigt snygga, dock gillar jag inte alla datoranimationer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Mitt intryck av det två första avsnitten var bara bra. Samuraier och mecha.. Visst, det funkar nog. Jag tänker i vilket fall som helst inte dömma ut ngt i förskott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Jag gillade den mycket, jag tror dessutom att detta är den dyraste serien någonsin (300,000$ per avsintt) men jag har inte sett orginal filmen så, vet inte vad man ska förvänta sig, det ända vi kan göra är att vääänta och vääänta som alltid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg