Japs Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Okej, nu förstår jag vad du menade. Vi kanske får svar på detta i långfilmen sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 mmm det får vi la hoppas :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 Bara den kommer snart innan jag skärm mig i handlederna med en smörkniv :/ Jag tror iaf också att hon mådde bättre för att hon hade varvat ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 fullmetal alchemist är en helt underbar serie, fullmetal panic också för den delen... synd bara att slutet är som det är... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 fullmetal alchemist är en helt underbar serie, fullmetal panic också för den delen...synd bara att slutet är som det är... Fullmetal Alchemist och Fullmetal Panic är två helt olika serier med ingen som helst koppling till varandra förutom "Fullmetal" namnet. Bara så du vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 jo då det vet jag... men jag skrev bara att fullmetal panic också var bra.... för någons tidigare inlägg hade nämnt panic i samband med alchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Serien är mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 är film trailern en spoiler... vill vet om nån som har sett den... för vill inte se den om den visar för mycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Den är inte direkt någon spoiler, däremot finns det med saker som man indirekt kan dra härleda från de sista avsnitten i animen, så jag skulle inte rekomendera att se den innan du sett klart animen om du är en sån som ser den om och om igen och skannar igenom varje bildruta - då lär du förr eller senare bli rejält spoilad. Jösses skrev jag allt det där i en mening? Satradning, Patrik... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 jag mendade inte en spoiler för serien... mer om den avslöjade väldigt mycket av vad filmen handlar om... och jag har sett hela serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Jag har sett två trailers, båda väldigt korta. Den ena visar först en bit av den sista opening till serien, sedan ser man Ed i någon sekund...sen är det slut(en röst gör reklam som vanligt). Usel trailer om ni frågar mig, en enda bild(är inte ens säker på att bilden var från filmen). I den andra jag sett ser man Ed fightas några sekunder...sen tar det slut. Usel trailer denna med, jag fattar inte varför man ens gör sig besväret att göra en trailer om den ska vara såhär kort och usel. Så för att svara på frågan... nej, de visas ingeting om vad filmen ska handla om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag har precis börjat se Fullmetal Alchemist, och de två avsnitten jag sett har jag tyckt väldigt mycket om! Roligt att mangan kommer engelsköversatt också! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Är den så himmla bra så kanske jag får göra ett försök :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Precis börjat se på FMA! skitbra hittills, är på ep 6. Jag tycker dock den är väldigt sorglig och "stark" hittills, trodde den inte skulle vara av den typen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Precis börjat se på FMA! skitbra hittills, är på ep 6. Jag tycker dock den är väldigt sorglig och "stark" hittills, trodde den inte skulle vara av den typen. Om du tycker den e sorglig nu så kommer du verkligen börja släppa tårrar senare i serien... :P jag gjorde det nnå gång hade jag för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Är den så himmla bra så kanske jag får göra ett försök ;) Absolut! Jag har sett 7 avsnitt nu, och gillar den jättemycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 skulle tro runt 50, det jag har hört iaf^^ 51 eps för att vara exakt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Den är så sorglig... Men bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Japp, Fullmetal Alchemist är sjukt bra. Rekommenderas starkt till alla som inte har sett den. Faktum är att FMA var min solklara favorit tills dess att jag såg Full Metal Panic. (de har ingenting med varandra att göra, men jag tycktes se att det redan har diskuterats i just den här tråden) ;) Så, nuförtiden tycker jag att FMA är näst bästa serien jag sett, men jag kan ju säga att steget från FMA ner till tredje bästa på min lista är ungefär lika långt som steget från Full Metal Panic till FMA. Det jag försöker säga helt enkelt är att Fullmetal Alchemist sparkar skiten ur alla serier jag någonsin sett utom en, så det får väl ses som ett bra betyg. B) EDIT: lol, såg precis att jag väckte en galet gammal tråd från de döda. Haha, surfade in på sidan genom en sökning på FMA och blev så till mig när jag hittade ett vettigt svenskt forum att jag bara postade. Sorry för den. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Haha ja, 2 år mellan dom två senaste posterna. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Är väl inget fel på det, titlar dör aldrig ut och därmed dör aldrig titeltrådarna ut ;) Bättre att återuppliva en gammal tråd med något man verkligen vill säga/fråga än att starta en ny tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Självklart inte, menade inte att det var något fel med att bumpa tråden. Och ja för att inte vara helt OT; FMA är en grymt bra serie helt enkelt. (: Såg rätt nyss om den så det dröjer nog dock innan jag ser den igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Värt att nämna är att Fullmetal Alchemist-mangan skiljer sig något fruktansvärt från animen. Endast ett fåtal scener är desamma, men de utspelar sig ofta under andra omständigheter. Någon gång efter volym 7 börjar serien ta en vändning som inte finns med i animen överhuvudtaget. Mangan är i min mening bra mycket bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vxl Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Håller just nu på att införskaffa mig FMA på ett jättelagligt sätt ;) Verkar vara en grym serie att spendera en del av det kommande påsklovet på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 25, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2007 Värt att nämna är att Fullmetal Alchemist-mangan skiljer sig något fruktansvärt från animen. Endast ett fåtal scener är desamma, men de utspelar sig ofta under andra omständigheter. Någon gång efter volym 7 börjar serien ta en vändning som inte finns med i animen överhuvudtaget. Mangan är i min mening bra mycket bättre. då blir det definitivt till att läsa den! FMA, har annars härlig stil, men inte mycket mer... nej usch, sen Filmen gör serien ännu sämre... usch... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg