Ammis Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 w00t?! 44 och 45 ;) !! jag har bara 36. Full Metall Alchemist är enligt mig en mycket bra serie och äger många andra ex Naruto för den har en bra story och det känns som den kommer att ta slut någon gång. Alla bra serier har ett slut. Vissa serier känns som dom aldrig kommer att ta slut ex Naruto (ja jag vet att jag har nämt naruto 2 gånger men det är den populäraste serien just nu). Jag gillar humorn i FMA den är alltid befintlig men den tar aldrig över själva storyn. En annan sak med FMA som är bra är att man inte kan träna sig och bli supernra och kan spöa alla utan att lyfta ett ögonbryn. Alla har var sin egenskap och man kan inte lära sig den med lite träning som Naruto (3 gånger nu). En sak är i alla fall säker och det är att jag ska slå aSet när jag ser honom nästa gång. Han gav mig episod 25 med fransk text >:) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 hur kan filk säga att dom läst den??? köpt från usa eller finns den i sverige?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sussuke Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Funderar på att kolla på den, mne borde mna ha kollat på Full metal panic! och full metal panic 2 innan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Eh, nej. Full Metal Panic och Fullmetal Alchemist är inte ens relaterade tillvarandra till annat än namnet vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 Bara namnet som liknar det något. Dessa serier har verkligen inget att göra med varandra som herid redan konstaterat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 FMA, denna gudsända serie! Tyvärr så har jag inte fått tag i fler en 25 avsnitt. Men så är det när man inte har ADSL. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 24, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2004 FMA, denna gudsända serie! Tyvärr så har jag inte fått tag i fler en 25 avsnitt. Men så är det när man inte har ADSL. Jag har ADSL. Och jag har haft alla upp till 39.. tills jag raderade dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 FÖR FAN KAN INGEN SVARA PÅ OM MAN KAN KÖPA DEN PÅ MANGA... ÖVERSATT I SVERIGE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 FÖR FAN KAN INGEN SVARA PÅ OM MAN KAN KÖPA DEN PÅ MANGA... ÖVERSATT I SVERIGE På svenska, knappast troligt. Men det är inte helt omöjligt att den kommer ut på svenska i framtiden. Annars tycker jag att FMA är den bästa serien som går just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 vad e d???? vilken kanal går den på?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 vad e d???? vilken kanal går den på?? tror inte att att den finns som kanal, i allafall inte i sverige Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 han skrev ju att FMA var den bästa serien som GÅR NU....då frågade jag om den gick på tv här...och isåfall vilken kanal >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Nej, den sänds inte på någon Svensk tv-kanal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 ... men däremot på jappseteve ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 ja men har du d då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Nej. Inte i mitt hem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pazzen Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 han skrev ju att FMA var den bästa serien som GÅR NU....då frågade jag om den gick på tv här...och isåfall vilken kanal >:Djag har hört att det ska komma på cartoon network Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 31, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2004 Jo har också hört det där emd cartoon network... undra hur mycket de kommer klippa i serien :P... Ne, men skitbra serie ju iallafall! =D älskar den, den blandar djupa grejer med humoristiska på nåt sätt o blir helt underbar! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra. Naruto!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra. Naruto!!! Helt ärligt tror jag bara det är ett rykte. Serien går på amerikanska Cartoon Network, men de har ju å andra sidan visat en hel del annan anime som vi inte sett något av alls på nordiska CN. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Hmm har inte hört förut att den ska komma på Cartoon Network, kanske finns hopp för den kanalen än. De stötte bort mig med Ed Edd och Eddy och allt annat skit de visar där och struntar i goingarna som Johnny Bravo. Nåväl nåväl, ska inte fylla tråden med klagomål som inte har något med någonting att göra. Naruto!!! Helt ärligt tror jag bara det är ett rykte. Serien går på amerikanska Cartoon Network, men de har ju å andra sidan visat en hel del annan anime som vi inte sett något av alls på nordiska CN. Jag har också hört det och tror inte att den kommer på "svenska Cartoon Network" Men det kanske syftats på den amrikanska versionen av kanalen. Men om det nu skulle komma skulle man inte stå ut med dubbnigarna i alla fall. För att jag antar att det skulle bli dubbat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pazzen Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 hehe..svensk dubning till Ed och Al..undra vem som kommer ha ljusast röst då.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Nu är även denna underbara serie slut. Bara att vänta på filmen som kommer 2005. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Square-enix satsar verkligen på FMA, 3 spel och en film :) Det är tur att dem lägger ner pengar på en sådan bra serei, någon som vet när nästa avsnitt kommer ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Beror på vilken sida... Alla avsnitt har ju redan kommit ut! As bra anime serie! Den bästa hittills asså!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg