Galathalion Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 jag har hört att cartoon network ska visa den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Troligtvis vet ni väl redan om det, men om det finns någon som missat det så står det i senaste nummret av Manga Mania(nr6) att FUNimation kommer att börja ge ut FMA på DVD tidigt år 2005. Den lär man ju förhandsboka så fort som det är möjligt. Hoppas nu bara att det blir möjligt att ha Japanskt tal o engelsk text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Hoppas nu bara att det blir möjligt att ha Japanskt tal o engelsk text. Har FUNimation vid något tillfälle uteslutit Japansk tal & engelsk textning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Jag hade ingen aning om hur de brukade göra. Själv har man ju upptäckt det här med Manga o Anime först det här året så man ligger lite efter om man säger så. Har för mig att jag läste någonstans i forumet att det fanns vissa Amerikanska utgåvor där inte Japanskt tal o engelsk textning va möjligt att få utan bara engelskt tal. Och vem vill se ex. Rurouni Kenshin med engelskt tal. Något löjligare har jag inte hört. Nu är det bara att vänta på att det här året ska ta slut så att man får inhandla FMA på DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Jo, det finns väl något utgivet material där det enbart finns dubbning med (kan inga på rak arm). Men FMA har en såpass stor fan-bas så chansen för det är ypperligt liten. Alltså att de utesluter orginal tal och engelsk textning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Jag älskar den här serien! Blir ett måste när den kommer på DVD :) Mitt fina rum ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pazzen Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 det e ju skit att dom ska sluta på 52..hopas det kommer en uppföljare.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 18, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2004 Det kommer däremot komma en långfilm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Då kan jag känna mig lugn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Fint rum g00fy !!! :D Jo, serien är bra,grymt bra. Men kommer det ingen manga? eller finns den redan? (Naruto är med i utväcklingen...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Men kommer det ingen manga? Stålalkemisten är baserad på en manga med samma namn, som för närvarande finns ute i 9 volymer, om jag inte missminner mig. Serien publiceras i tidningen Gangan, förlag Squarenix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Men kommer det ingen manga? Stålalkemisten är baserad på en manga med samma namn, som för närvarande finns ute i 9 volymer, om jag inte missminner mig. Serien publiceras i tidningen Gangan, förlag Squarenix. Hum, trodde det bara kommit ut åtta volymer? Om jag har förstått det rätt så går historien i animen och mangan åt olika håll? Det är därför jag inte har läst den, vill vänta tills jag har sett alla avsnitt i anime serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 går den på tv??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 och går den o köpa som manga i sverige??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Om du har cartoonnetwork så sänder dom den,TROR jag (notera "TROR") det kanske var i USA,kolla tåden "TV4 satsar på anime" där står det en massa. det vill jag också veta,om man kan inhandla den i sverige alltså Det kommer ju TV-spel nu också, något för g00fy... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Tvivlar på att tv-spelen blir bra, jag kan inte säga nåt tv-spel gjort från en anime som blivit lyckat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 jo dragonball....har spelet o tycker d e kul...går d att köpa full metal alchemist mangan eller animen i sverige???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 det e ju skit att dom ska sluta på 52..hopas det kommer en uppföljare.. 51 :) och en långfilm "istället" för 52an. Det är väl lagom bra det också, så serien inte blir "förstörd" som många andra långdrivare(nämner inga namn). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Hitills är Serien perfekt balanserad enligt mig. Det bästa någonsin enligt min smak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Hitills är Serien perfekt balanserad enligt mig. Det bästa någonsin enligt min smak. Tycker den är ganska perfekt jag med, med undantag för vissa småsaker. Den senare delen av serien är helt klart den bättre iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 20, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2004 Äntligen någon som har samma tycke som jag.. men, men. Det är väl inte längre än så antar jag... *Suckar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiva Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Full metal alchemist e en av de bästa manga/animer jag sett/läst!!!! :O Jag älskar Edward så mycket , han e för coooooooooooool!!!! ;) Har bara sett 20 avsnitt av animen och läst 9 volymer av mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag har sökt runt lite.. Hittar ingen bra sida som har första Volymen av Fullmetal Alchemist DVDn.... Någon som vet. Så länge det inte är HK-version är jag nöjd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 g00fy: Jag diggar verkligen ditt rum.. Men men.. En sak måste jag fråga, Hur många subbade episoder finns det ute just nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 g00fy: Jag diggar verkligen ditt rum.. Men men.. En sak måste jag fråga, Hur många subbade episoder finns det ute just nu? tror det ligger på 44 eller 45 nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg