Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Vad är bäst av FMA? Mangan eller animen? Jag har hört att mangan ska vara bättre.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 hum.. hört att mangan ska vara bättre i alla fall typ.. beror nog lite på om man gillar manga eller inte.. jag tycker det är segt med manga.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Mjo men mangan kan vara bättre ändå, även om man tycker manga är segt, story mässigt, om det skiljer sig etc.. Tänkte mer på sånna grejer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Det är klart det varierar beroende på vad man föredrar. Men mangan är nästan alltid bättre när det kommer till handling och karaktärsutveckling, lite i stil med det Johanz nämnde. Personligen så varierar det. Animation erbjudar mer på ett sätt och manga mer på ett annat sätt, IMPOV!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
schkauffel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 har inte riktigt orkat läsa vad som hänt så ni kanske kommer hänvisa mig till vad jag ska skriva etc :P det kommer ta en tid med det här kommer bli en av mina nya hem iaf :P Nog om det :P jag tycker FMA är en bra serie ;) den följer inte heller mangan vilket är skoj. så man vet inte vad som kommer hända ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Alvarligt! Är denna serie seriös eller? :S Själv har jag bara hört talas om "Full Metal Panic"....är detta en slags uppföljar serie eller!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Fullmetal Alchemist och Full Metal Panic är 2 helt olika seier, Fullmetal Alchemist handlar om 2 yngre bröder som är alkemister. kan ju läsa här för mera info! http://www.animenfo.com/animetitle,1265 ... alche.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Såg nyss det första avsnittet av Fullmetal Alchemist nyss, blev lite chockad när jag såg de groteska scenerna i början men senare gillade jag den bara mer och mer. Påminner mig lite om Trigun när han vandrar genom Öknen till någon avlägsen stad! Det här är en serie jag ska följa helt klart! Gillar Al's skräckinjagande utseende och hans pippiga röst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Tycker du om serien nu så vänta bara tills avsnitt 23!!! Då lär älska serien då... Det hände något oväntat i 26.. Serien stod still!! Gick varken uppåt eller neråt. Efter att i 25 avsnitt bara gått uppåt med en konstant på fem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galathalion Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 jag sörjer en hjälte.. faan oxå! *lipar* FMA är så bra att ja börjar lipa hela tiden.. å jag lipar aldrig!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 jag sörjer en hjälte.. faan oxå! *lipar* FMA är så bra att ja börjar lipa hela tiden.. å jag lipar aldrig!! Jag antar att du överdriver. Men !!!!SPOILER!!!! Att Huges dog var tragiskt och oväntat... Men det gjorde Serien bara bättre... !!!!SPOILER!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 !!!!!SPOILER!!!!!!! VAD SÄGER Du!!!!???? HUGHES HÄRSKADE FÖR F*/***N HAN VAR JU COOLAST I VÄRLDEN!!!! VARFÖRR!!!???? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!???+ !!!!!!SPOILER!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 jag sörjer en hjälte.. faan oxå! *lipar*FMA är så bra att ja börjar lipa hela tiden.. å jag lipar aldrig!! Jag antar att du överdriver. Men I sure hope so! VAD SÄGER Du!!!!???? HUGHES HÄRSKADE FÖR F*/***N HAN VAR JU COOLAST I VÄRLDEN!!!! VARFÖRR!!!???? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!???+ Mekurion, om du skriver utan capslock och motiverar till varför du tycker så som du tycker så hade det underlättat en hel del. Svårt att ta ditt inlägg seriöst så som det är skrivet nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Mekurion: Försök att undvika användet av Capslock, blir jobbigt att läsa >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galathalion Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 är det bara jag eller har avsnittena blivit kortare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrDoom Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 är det bara jag eller har avsnittena blivit kortare? Jag tycker också dom känns kortare. Men det kanske e för att det inte har hänt så mycket "coolt" dom senaste avsnitten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 är det bara jag eller har avsnittena blivit kortare? Det är bara du antar jag, eller jag har i alla fall inte märkt något av det, dock vet jag att avsnitten inte är exakt lika långa alla gånger det kan skifta lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galathalion Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 kanske kan va så att man är van att se flera avsnitt på samma gång.. men jag tycker låtarna har blivit sämre.. bästa låten är juh första slutlåten.. wow.. *sjunger* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 kanske kan va så att man är van att se flera avsnitt på samma gång.. men jag tycker låtarna har blivit sämre.. bästa låten är juh första slutlåten.. wow.. *sjunger* Självklart är det den första låten. Sämsta den andra enligt mig den nya är inte så dum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galathalion Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 jag kan den första låten utantill! *stolt* tog mig bara 4 timmar.. *puh* men båda dom två nya är kassa.. låten i början är kass men den passar endå bra te FMA.. imorrn kväll är det FMA-kväll! då kommer pojken å polaren hem te mig så ska vi se alla avsnitt från 1 till 26 eller va det ligger på nu.. ska bli skoj! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 den e rätt ok ligger på ep 22, ska glo vidare nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 *SPOILER*Sant att FMA är oerhört bra, rätt mängd humor och allvar i en fräsch kombo. Som jag grät när Hughes(osäker på min stavning) dog END/*SPOILER* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Episode 28 ligger den på nu börjar bli lite spännande ^^ som om den inte vart det hela tiden förstås. Galathalion: shit alltså du måste verkligen gilla den låten. Jag tycker förstås att det är den bästa men den nyaste är inte så tokig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Är det någon som vet när dom nya avsnitten kommer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 Den visas söndagar i Japan, om jag inte minns fel. Borde vara på våra lördag kvällar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg