Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Ah så jäkla bra serie är på ep25 och väntar på nästa!!! mycket spännande hände i ep 25, ett av de bästa enligt min åsikt!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Mjo det är en riktigt nice serie.. me like it alot.. mycket bra musik också. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ah, en helt klart underbar serie. jag har inte hunnit kolla på ep24-25 ännu men jag ska göra det snarast :) vet du hur många avsnitt hela serien kommer landa på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 skulle tro runt 50, det jag har hört iaf^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ok härligt :) vill inte att den ska ta slut. vissa serier är alldeles för bra för att få sluta ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Så sant som du säger... Fullmetal Alchemist är en sådan.. hoppas aldrig Naruto slutar heller XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Peace maker kurogane tog slut för snabbt, Men inte FMA!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 jag har faktiskt inte orkat kolla på naruto än. kollade första avsnittet och var inte det minsta imponerad :P men jag antar att jag får kolla på den senare, den har ju blivit väldigt prisad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 samma som mig då moberg, gillade inte första epen heller, men det kanske blir bättre... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 mjo den blir bara bättre och bättre !! ;) kolla på den fort som fasiken ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 ack ep 24 är så jäkla bra, jag vill absolut inte spoila för er men...ack fan va bra det är!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag har aldig gillar nån av fulmetal serierna... Han är så korkad (vad han nu heter). diggar GetBackers mer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 du Full metal alchemist och full metal panic är två olika saker, inte samma serie vettu^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 umm tänker du på Full Metal Panic ?? det är inte alls samma serie eller story osv. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Full Metal Alchemist= Square Enix!!! heh typ.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 får ta och kolla på ep 24 då :) 23an var ju sådär mysigt bra. denna serie kommer nog bli en av de bästa i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Håller med Moberg!, ah alltså fixa ep 24 ni måste...så sorgligt.... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag har sett alchemist oxå. Tyckte att den var sämre än panic. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 smaken är som baken.... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 smaken är helt klart som baken :) men det är ju inget dåligt eller hur. jag har inte kollat något på panic serierna. kanske är det något jag får ta mig för någon dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 FMP serierna är jäkligt roliga! men FMA är bättre pga av storyn^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 FMA är den bästa serie jag någonsin sett. Jag betvivlar att det GÅR att anse den som fålig elle runder medel Och den som gör det har jag ingen respekt för. Enkel fakta inget annat. Jag är egoistist till sinnet men, men. Inget att haka upp sig på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Fattar inte hur man kan nämna Full Metal Alchemist och Full Metal Panic i samma mening? 2 helt skilda saker, 2 helt skilda historier. Det är lustigt att läsa det faktiskt. men men.... Full Metal Alchemist, läste mangan först, verkade ok. Serien har ganska stora skillnader, vilket i sig är mycket bra. Så man blir överaskad. Serien sträcker sig över 52 avsnitt om de inte luras. Vilket de kan göra. Och Square-Enix sponsrar vad jag vet bara FMA, de gör den inte eller? Skulle vara otroligt lustigt i sådana fall. De ska göra ett spel om det ja. Kommer ju troligen inte hit men vem vet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 En av mina klara favoritserier. Actionkomedi med mycket allvarlig underton, kan det bli bättre? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 FMA är den bästa serie jag någonsin sett. Jag betvivlar att det GÅR att anse den som fålig elle runder medel Och den som gör det har jag ingen respekt för. Enkel fakta inget annat. Jag är egoistist till sinnet men, men. Inget att haka upp sig på... självklart kan man anse att den är dålig. många av mina kompisar tycker att anime i allmänhet är fruktansvärt dåligt. men det kan ju även vara så att man endast tycker om en viss typ av anime och därför ogillar serien och tycker att den är dålig. personligen tycker jag att den är mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg