flaskis Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 Nu vet jag inte exakt hur google-ads fungerar, men jag antar att man lägger till ett antal sökord för vilka annonser som visas, så jag reagerade när denna annons dök upp: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 Opera och Kaspersky är dina vänner! Har aldrig sett några ads på anime.se utom när jag sitter vid någon annans dator. :P ...Vad kostar Pamela Anderson? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 ser inte sådant längre, firefox, plus addblockplus, så försvinner de mesta addsen, och de som inte försvinner automatiskt tar man bort manuellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 Opera och Kaspersky är dina vänner! Har aldrig sett några ads på anime.se utom när jag sitter vid någon annans dator. :P ...Vad kostar Pamela Anderson? Tssk, Opera? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 om du har google account så är resultaten oftast beroende av DINA sökningar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 om du har google account så är resultaten oftast beroende av DINA sökningar... Haha, det förklarar saken, jag satt nämligen på mitt sommarjobb när den där bannern dök upp :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 Haha, det förklarar saken, jag satt nämligen på mitt sommarjobb när den där bannern dök upp :D haha :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 9, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2007 vad jobbar du som egentligen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg