Mikachu Yukitatsu Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Förlåt engelska namnet, och förlåt att jag inte postar aktivt nuförtiden. Men jag beslutade att jag postar min photopucket kollektion här, ni har ju inte sett bilder av mig, jag menar annan än min avatar. http://s191.photobucket.com/albums/z83/Mikayuta/ De där bilderna har jag ritat från 15 år till 18 år gammalt utom några nyare bilder. Jag hoppas att ni avnjutar och kritiserar också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 och kritiserar också! You said it..... Har kollat på de flesta och det enda jag kan säga är, du borde kolla mer på real-life och rita av ifrån det, och vill bli bättre på att rita så råder jag dig att studera anatomi och då menar jag INTE ANIME-ANATOMI, håll dig borta från sånt!!! D:< Kolla från verkligenhten, och försök förstå grunderna. Av alla dina bilder gillade jag den här FÖR DEN ÄR SÅ GULLIG <3, och för att jag älskar Dragonite! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Ta inga tips från Paddan, han vet knappt skillnaden på den vässade sidan utav pennan och den ovässade ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg