ebba Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Jao nu skall jag iväg och tågluffa en månad i europa så tänkte jag skulle slänga upp lite bilder här innan dess :) Naket Kissekatt...lr inte, men han e söt Isolde Belf - Naket Ett fattigt tablet försök :) Har lite mer nytt på min hemsida :) --> www.sticksandjam.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Snyggt, du har lyckats med proportionerna väldigt bra (!) I like Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Skyssta bilder, den sista var riktigt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Jag gillar verkligen din stil ebba, riktigt snygga bilder du har där! Alltid kul att se vad du laddar upp, och de lite mer bisarra bilderna så som ditt fattiga tablet försök tilltalar mig verkligen. Me likes! ^^ Har du prövat göra en succubus nån gång? Den första av dessa ser iaf ut som en, vilket är positivt i sig då jag gillar succubi. :) Ha så kul under resan, planerar själv att tågluffa i europa med några kompisar om en sisådär 2 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Belf var ruskigt snygg tycker jag, simpel men ändå speciell på nått vis. Älskar din stil (haha hur många gånger har jag inte sagt det förut?), allt blir så snyggt. Kärlek på dina gorebilder också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet april 13, 2008 Anmäl Share Skrivet april 13, 2008 Belf var verkligen väldans snygg tycker jag.. henne har du lyckats bra med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helob Skrivet juni 24, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2008 Gillar proportionerna på första och stilen på sista. Du har sinne för fysik och dimension. Utvecklar du din stil ytterligare tror jag att det kan bli väldigt grymt och orginellt. Och naket är alltid trevligt! :D Försöker hitta tid och inspiration att återuppta mitt eget tecknande (har knappt hållit på alls sen jag slutade skolan), men med tanke på att musiken tagit upp så stor del av min fritid har det mest blivit bandlogos och diverse enklare concept art på senaste tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg