Alyxes Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Jag har påbörjat en serie! Action och äventyr doppat i humor. Såsmåningom kommer den innefatta drama, kärlek, krig, ljus och mörker. http://alychecia.smackjeeves.com/ Där kan ni se den. Hoppas ni gillar den, ni får gärna kommentera på sidan. För alla eventuella pyttesmå eller väldigt känsliga läsare: En bild i början är väldigt blodig men mer humoristisk, där förekommer även lite nakenhet, och den bilden är en varning om att min serie kan komma att innehålla blodigt våld och kanske sex. Men den gör det inte än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Den var bra än så länge imo (: Du har intressant stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Mycket charmig stil. we want moar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Serien är nice, men varför inget sex och våld samtidigt? T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Jag håller med ovanstående inlägg, väntar nu på upplösningen så hoppas du inte bryter mitt i serien pga trötthet eller så. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyxes Skrivet juli 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 >varför inget sex och våld samtidigt? Men fyy! Våldssex är inget jag uppmuntrar eller tänker visualisera! Var för sig är de dock trevliga. Jag vill tacka för allt beröm. Tack tack. :D Jag tänker absolut fortsätta, ju fler som säger att de gillar den ju mer vill jag fortsätta teckna! Kommentera gärna på sidan. Snart är jag ifatt de färdiga sidorna i publicerandet, så det kommer gå lite långsammare framöver. hoppas ni står ut! http://www.smackjeeves.com/profile.php?id=18404 Från den här sidan kan ni se alla tre serier jag lagt ut. De två nya är avslutade och egentligen äldre än Alychecia. Såklart... Zan & Ria är en liten shoujo. Hoppas ni gillar dem med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 läste alla sider som du gjort änsålänge och den värkar spännande! mycket snyggt tecknat också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juli 10, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2007 Du har verkligen ett sinne för att göra serier, och älskar bakgrunderna, jag tycker om serien redan nu, och jag måste säga att du kan verkligen göra action-fighter och sånt älskar jag, fortsätt med serien, sluta inte! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 25, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2007 Webserier har en tendens att dö innan de riktigt kommer igång (personlig erfarenhet) hoppas denna lever vidare, ser det som en serie jag kan kolla till lite då och då =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 31, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2007 wow riktigt bra :D härlig stil och bra skrivet, ska bli kul att se hur det förlöper^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyxes Skrivet augusti 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2007 Nu är de snaste sex sidorna upplagda. Enjoy! http://alychecia.smackjeeves.com/comics/170863/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 23, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2007 Hehe, den va ju helskön! :D Keep it up (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Den var faktist underhållande, fortsätt så! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 25, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2007 Läste den för första gången nu, riktigt nice! Skriv gärna här nästa gång du uppdaterar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyxes Skrivet augusti 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Tanken är att jag ska uppdatera en gång i veckan. Nu blir det inte alltid så... Men vill man följa den så är det bara att gå in o kolla en gång i veckan för o se om det hänt nåt. Det är möjligt att jag meddelar om uppdateringar här igen, men helst skall "the word" spridas av sig självt. Hoppas ni vill följa den länge. Vi har bara skrapat på inledningen än så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Om det blir regelbundna uppdateringar nu i fortsättningen så lägger jag naturligtvis till den bland mina snabbokmärken där jag redan har ett par andra serier som jag kollar var tredje dag eller så efter uppdateringar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 26, 2007 Anmäl Share Skrivet september 26, 2007 Tycker att miljön och rörelserna är mycket fina, men du får jobba lite på hur Kroppen och ev. svärd ser ut i olika vinklar. på vissa ställen ser man direkta anatomiska fel. Men det fixar du med lite träning! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg