zaffe Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Skulle ju försöka hänga här igen. Svårt när man har så mkt annat för sig nuförtiden. Iaf... Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Oof, jävligt nice arbete här. Sättet som tjejens hår uppför sig i hans fingrar är skitsnyggt gjort, samt att idén till bilden även den är bra. Ansiktsutrycken och färgläggningen är riktigt skarpt det också, kanske det snyggaste jag sett från dig färgmässigt faktiskt. Dessutom, glimpse of boobie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Ruggit snyggt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Riktigt snyggt, stör mig lite på en sak dock. Tjejens ansikte, vet inte om det kanske är hennes utryck jag inte gillar.. :| Annars riktigt skickligt gjord! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 snyggt som alltid :) stör mej en liten aning på hans halsmuskel lr vad det nu ska vara för nåt, och hennes hals/nyckelben, lite övertydligt och ser brutalt ut på henne. Dock svårt att försöka förstå vad som händer, för mej ser det mest ut som han tänker våldta henne, vilket jag antar inte händer, lr vad vet jag!? :) I övrigt snygga ansiktsuttryck och skuggningar, måste säga också att jag älskar hur du både ritar och färglägger händer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Nu vet jag vad jag tycker som ser fel ut.. Det är hans händers position. Han har händerna placerade som om hennes ansikte var riktat rakt upp vilket det inte är. Utan huvudet är ju lite vridet så då borde händerna anpassat sig efter det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Haha, skitbra idé, känns så underbart manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg