Arukaado Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 skapades det en guild och i sånt fall vem ska man skriva till? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 skapades det en guild och i sånt fall vem ska man skriva till? Visst skapades det ett gille, du kan viska till våran allsmäktige ledare mayumayu (flaskis)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Eller mig, Aruto, eller JockeII, Otonashi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Tror med jag har sett en Lillium faktiskt, brukar notera alla animerelaterade namn. Drog i alla fall fyra levlar igår, till 43 ,så att jag kunde använda min nya sexiga cape! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Oh yeah. Blev 50 igår och fick min andra battle mode. Den är helt galen som Jocke redan sett. Men det värsta var att jag inte visste att man även fick en skill exklusiv för denna battle mode. Jag måste visa den för er sen :D Själv spelade jag med min Blanche hela dagen (för att ta i), startade på level 26 och slutade vid 31 så jag känner att det var en lyckad dag trots de 20 röda kvartzarna. Så länge jag inte behöver leta efter fler skor så överlever jag väl. Lol, skönt att du blev klar med den xD Men jag passade på att grinda på alla skelett i det området samtidigt som jag samlade de 20 kvartsarna, så för mig blev det aldrig tråkigt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Oh yeah. Blev 50 igår och fick min andra battle mode. Den är helt galen som Jocke redan sett. Men det värsta var att jag inte visste att man även fick en skill exklusiv för denna battle mode. Jag måste visa den för er sen :D Jag vill bara poängtera att jag också såg den :P Och den är verkligen helt galen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Just det, du såg den också. Missade det i all förvirring och när jag ks:ade en spelares mob som även droppade en upgrade core high xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 Misstänkte nästan det, försökte nämligen prata med er men fick inga svar. XD Så antingen dissade ni mig eller så var ni bara för upptagna, du påminnde trots allt som ett litet barn på julafton. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 hmm, bara jag som är inne på skumma tider som vanligt eller många som "droppat" spelandet? =) ser mest Lillium och testarossa inne numera : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 hmm, bara jag som är inne på skumma tider som vanligt eller många som "droppat" spelandet? =) ser mest Lillium och testarossa inne numera : Jag spelar som bara den :D Har bara hållt på att flytta och inte haft lina i nästan en vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2007 just det ja, det sa du>.< hur kunde jag glömma :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Jag har droppat det. :< Lirade Overlord ett tag men nu verkar det som att jag börjar med WoW dumheterna igen. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Jag har droppat det. :< Lirade Overlord ett tag men nu verkar det som att jag börjar med WoW dumheterna igen. :O Du din!! Själv har jag lirat cabal ensam ett tag och inte sett skymten av er förutom Lillium så det har varit ganska dött. Men blir lite trögt ett tag av cabal-spelande, vet inte om ni håller med mig. Snart level 40 med Tessa och så har jag startat en Archer vilket är riktigt roligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Du din!! *hides* Orkade inte fortsätta spela när jag började jobba och min fritid minskades med 90%. Tycker fortfarande att det är ett kul och bra spel men känns ändå väldigt väldigt repetivt, även för ett MMORPG. Sen så finns det så lite kringgrejer, det är i princip bara att göra sina quests och grinda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 Håller med dig fullständigt angående Cabal, får se hur länge jag orkar fortsätta. Börjar själv bli smått sugen att börja spela WoW igen men ska nog hålla mig från att börja spela andra mmo:s tills Aion släpps och förhoppningsvis är det ingen månadskostnad på det så kan jag börja spela Stargate Worlds utan skuldkänslor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2007 hmm Aion ser intresant ut, och om det inte har nån månadskostnad så :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 flaskis. är du medveten om att jag älskar dig? (tankar ner atm) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 flaskis. är du medveten om att jag älskar dig? (tankar ner atm) haha <3 Tog mig friheten och filmade en combo-streak och även den andra battle moden som man får vid level 50. Den är riktigt badass B) Köpte även en Astral Board som syns i början av första videon :> Combo: http://www.youtube.com/watch?v=5E-amSUNpng Battle mode 2: http://www.youtube.com/watch?v=5S7E51zKQ90 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 haha är snart på lvl 40 :P fast som vanligt har jag missat nånting i req sakerna så jag kan inte lvla till nästa rank förän lvl 41>.< bara för at tjag alltid vill ha min EQ >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2007 Har spelat lite på mina låglevlade Wizard och Force Archer eftersom jag inte har tid att sitta långa pass framför datorn då jag måste fixa och dona hemma. Så om Skatan eller Jocke skulle kunna komma online (Jocke SLÄPP WOW!) och invita mig till guilden så vore det toppen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 31, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2007 Säg till på msn bara så kommer jag online och invitar! Och jag har faktiskt inte direkt börjat spela WoW igen än, har inte haft tid. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 efter en hel del svärande har jag lyckats få nån fart på det hela. vek för grupptrycket å gjorde en blader på mercury vid namn EmoYlva :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 efter en hel del svärande har jag lyckats få nån fart på det hela. vek för grupptrycket å gjorde en blader på mercury vid namn EmoYlva :P Gott! Kom online så invitar jag dig till guilden. De flesta verkar ha tagit "paus" från spelet >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Yippie, nu kan jag equipa mina två fina Shadowtitanium katanas. De ser ruskigt feta ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Bah hur har jag missat detta spel :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg