flaskis Skrivet juli 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Lolicon Kyoukai haha WIN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Röstar på SOS-dan fast mitt egna förslag är kakans fanclub. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Jag skulle ha valt någonting i stil med SOS-Guntai/Sentai/Heitai/Shoutai/Chuutai/Daitai etc med tanke på spelet om ni vill ha det på japanska, dan låter lite torrt och referensen skulle fortfarande vara övertydlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Skapade en ny Blader idag och kör med den istället för min warrior, heter Otonashi och är lvl 14! Lol, det var DU som hela tiden hejade på mig o.o. Trodde de var flaskis Lolicon Kyoukai haha WIN! Quoted for greatness! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 har startat en force blader på Mercury, under namnet Althela, har dock inte hunnigt spela så mycket .. men det värkar lovande :P när man bara får in styrningen .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Hmm SOS-dan låter bra, fast med variationen som Orrin beskriver är ännu bättre. Har bara levlat min swordskill idag på gråa mobs, så jag är endast 5 levlar ifrån att kunna starta en guild >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Order of Loli Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Följer grupptrycket och har spelet på väg neeeeeeer~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Lvl 21 nu, Älskar min Warrior. SOS-dan låter bra, Autobots låter bättre XD. Jag hatar förövrigt Desert Scream questen Banka banka banka ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Har en level 13 Warrior som heter Blanche, en level 9 Wizard som heter Rebekah samt en level 16 (eller var det 19?) Blade Forcer med namnet Testarossa. Slöspelar med Rebekah och koncentrerar mig mer på Blanche och Testarossa, har lite screenshots men laddar nog inte upp dem för det är mycket roligare att se hur en karaktär ser ut in game.. Tycker jag i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 LOL Hellsinger eller Kakan, någon av er får byta avatar >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 hehe instämmer:p lite irriterande. Min warrior är nu på lvl 21, har haft en del hårda duster med Hellsingers ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Sådär! Lyckades bli lvl 40 och var tvungen att klara lvl 40 questen för min klass innan jag kunde skapa en guild. Majoriteten online i spelet (Skatan, JockeII och jag) röstade fram namnet Order of Loli. Skylle inte på mig, skyll på demokratin! :P Men tydligen kunde man inte ha mellanslag i guildnamnet, så namnet blev OrderOfLoli. Kör en whisper på mig, Skatan eller Jocke (Mayumayu, Aruto, Otonashi) - beroende på vem som är online - så invitar vi er ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 LOL Hellsinger eller Kakan, någon av er får byta avatar >_> Bah! Autobots måste hålla ihop i vått och tort! ....Jag var först med avataren! Hellis får byta!! Angående gillet.. Jag tänker inte joina! Slår vad om att man kommer bli förtryckt i eran Order, Hellis! Vi får skapa vårat egna gille och rivalisera med dessa..dessa pajasar som var majoriteten online i spelet. Jag kan ge mig på att ni tre var de enda som var online vid framröstningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Noooooo! Vi har ju redan fixat en användargrupp för Hellis =( "Muskelkvinnan" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Tyst med dig nu Kakan och joina! :P Noooooo!Vi har ju redan fixat en användargrupp för Hellis =( "Muskelkvinnan" Ett enhälligt beslut som togs efter mycket övervägande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Angående gillet.. Jag tänker inte joina! Slår vad om att man kommer bli förtryckt i eran Order, Hellis! Vi är ett sällskap med breda fronter. Namnet är bara en hyllning, inget mer. Vi vill skapa ett brett kulturellt mångfald i sällskapet och är mer än glada av att bjuda in medborgare som har andra vyer av samhället. dvs joina NU så att vi alla ska kunna mysa i en gemensam guildchat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 >__>; Vad menas? Varför muskelkvinna? Förövrigt är Jocke en ond ninjalooter som stör mitt questande =( Allso, Boh, jag vill ha min avatar kvar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 >__>; Vad menas? Varför muskelkvinna?Förövrigt är Jocke en ond ninjalooter som stör mitt questande =( Allso, Boh, jag vill ha min avatar kvar :P Jag ville döpa din grupp till "Manligt" eftersom du har en male character. Muskelkvinnan var bara natthumor xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Aha XD´.Trode det varåt anspel på att jag hade nån skum fetish till skillnad från era lolis. =P Well, I'm game. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 12, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2007 Kom igen nu gott folk och levla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 13, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2007 Ska fan säga upp mig så jag får mer tid att levla. Typ två levlar på hela veckan, är ju så att man vill lipa. ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 har skapat mig en kvinna på server som heter lillium är lvl 24 blade i skrivandes stund Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 15, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2007 Ze Shieldah! ;) lvl 21 nickar mandorallen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2007 har skapat mig en kvinna på server som heter lillium är lvl 24 blade i skrivandes stund Jag såg en Lillium i Green Despair tidigare igår! :O Själv spelade jag med min Blanche hela dagen (för att ta i), startade på level 26 och slutade vid 31 så jag känner att det var en lyckad dag trots de 20 röda kvartzarna. Så länge jag inte behöver leta efter fler skor så överlever jag väl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg