flaskis Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Cool promovideo: Tänk er något i form av ett traditionellt MMORPG, fast med ett combosystem från fightingspel implementerat. Det är ungefär vad Cabal Online går ut på. Riktigt friskt sätt att spela på. Spelet är gratis och man kan registrera ett konto och hämta spelet på http://www.cabalonline.com. Det finns två servrar, Mars och Mercury. Jag och JockeII har startat karaktärer på servern Mercury. Har själv en level 15 Blader vid namn Mayumayu :> Youtubelänk som visar hur combosystemet fungerar och ser ut: Info om klasserna: http://www.cabalonline.com/gameinfo/default.asp Nu ska jag försvinna från forumet och spela på Mercury-servern ;D Har även frapsat ett par videos från spelet där man kan se kombosystemet i demonstration, samt även en bladers första och andra Battle Mode: http://www.youtube.com/watch?v=5E-amSUNpng http://www.youtube.com/watch?v=Mv23bi3SEk8 http://www.youtube.com/watch?v=5S7E51zKQ90 Vi har även skapat en guild i spelet. Släng en whisper till antingen mig (Mayumayu) Skatan (Aruto) eller JockeII (Otonashi) så invitar vi er :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 download in progress... .. ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Har spelat det i nån vecka nu, faktiskt ett helt okej spel. Lirar en Blader på Mars och nickar självklart Skalleponken...^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Har spelat det i nån vecka nu, faktiskt ett helt okej spel. Lirar en Blader på Mars och nickar självklart Skalleponken...^^ Ah, synd. Fast det går ju inte göra något åt saken :/ Dread, hur går det med installationen? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Det här måste testas! Blader verkar intressant men jag ska nog fan börja med Force Blader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 jodå installerat å klart, kört ett tag har min warrior lvl 4, Mortarion på samma server som ni. Kunde inte låta bli att falla för Berserk svärdet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Bra, hade själv funderat på att göra en tråd om det! Föll även jag för dom feta tvåhandarna och diggar hårt att det är lite fart på det hela, inga slappa fighter som i WoW utan här kan man flashstepa och ha sig! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Förresten, ni som spelar på Mercury, kom in till kanal 18. Det är lagom mycket folk där utan att alla spawns är helt överbefolkade :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Har kört på kanal 10 när jag lirat idag, får köra 18 nästa gång jag lirar. Men nu kaxar man inte med min Shanatan! :D Älskar dungeons i det här spelet, skönt att bara vara själv i rummet, höra den hårda rockmusiken och kötta allt som rör sig! /kiss Kthxbai Och så en för Sceleris aka pantsumannen med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Och så en för Sceleris aka pantsumannen med Whoa, jag brukar inte läsa speltrådar, men denna gång är jag glad att jag gjorde det! :O Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Ser intressant ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Har precis börjar lira lite, skapat en Force Blader med namnet Habanerotan, päronsplitt gick ju inte :/ Kanal 18 på Mercury såklart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet juli 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2007 Ser coolt ut:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Hellis på Murcury 18 ^^ Warrior: Så stora svärd, SIZE DOES MATTER XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Sådär, spelade in ett par egna videos :) Den första visar återigen combosystemet: http://www.youtube.com/watch?v=CFh60AQxE0o Sen denna visar "battle mode" som man får vid level 30. Den ökar ens crit med 50% critskada med 50% och buffar upp en i överlag. Jag gillar den grymt :D http://www.youtube.com/watch?v=Mv23bi3SEk8 Sen ett viktigt tips: Använd era skills så mycket som möjligt. Ju mer ni använder dem istället för 'normal attack', desto snabbare kommer ni få nya skillpoints = nya skills :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Frejya på Mercury 18 lv.25 ;D Archer, självklart. Zettai ryouiki, jajamensan. Alla som inte addat mig, gör det =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Laddar ner patcharna atm, ska köra warrior :P såklart på mercury^^ så, har fått igång en warrior på Mercury nu^^ heter Nierna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet juli 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2007 Ett tag sen man spelade de här, mhm. Och efter att ha sett alla bilder som ni har lagt upp så kände jag att jat var inte annat än tvungen att återuppta mitt spelande ^^ Spelar på Mercury (som alla andra :P) och heter NatteN (Blader) och Suzume (Force Archer). Om ni känner för det så kan ni skicka ett PM någon gång :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Skapade en ny Blader idag och kör med den istället för min warrior, heter Otonashi och är lvl 14! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Skapade en ny Blader idag och kör med den istället för min warrior, heter Otonashi och är lvl 14! Lol, det var DU som hela tiden hejade på mig o.o. Trodde de var flaskis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Jag är lvl 34, dvs snart 40. När jag blivit 40 kan jag starta en guild åt oss anime.se:are. Något förslag på ett bra namn? Det enda jag kan komma på är "Moe" xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Jag är lvl 34, dvs snart 40. När jag blivit 40 kan jag starta en guild åt oss anime.se:are. Något förslag på ett bra namn? Det enda jag kan komma på är "Moe" xD SOS-dan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Jag är lvl 34, dvs snart 40. När jag blivit 40 kan jag starta en guild åt oss anime.se:are. Något förslag på ett bra namn? Det enda jag kan komma på är "Moe" xD Welcome to NHK? >__> please? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Otaku Inc? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2007 Lolicon Kyoukai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg