Marucusu Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Någon som har något tips till en cosplaynybörjare, typ vad man ska tänka på, vart man kan hitta ställen som har cosplay osv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Nu är jag inte så jätteinsatt i cosplay, men ett bra ställe att cosplaya är på de olika konvent som hålls runtom i landet, till exempel Uppcon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Jag har också funderat på att börja med cosplaying och mitt bästa tips hittils är att du bör lära dig, om du inte redan kan, att sy. Då kan du göra dina egna kostymer och vara med på fler evenemang, dessutom blir det billigare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg