Sir Jogo Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Gillar ni Silver Fang eller Starzinger så kolla på dom här två sidorna: www.warfist.com/silverfang Antagligen nordens bästa samlingsplats för fans för Silver Fang och Starzinger!! Behöver ni veta något så står det garanterat med där :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_bob Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Snart kommer mobben och säger Fyfan vad Gammal / Dåliga/ Barnsliga /dåligt tecknad Anime etc Men tack för länkarna infon på silverfang sidan var intressant med historier om varje hundras etc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sir Jogo Skrivet juni 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Låt dom komma (!) det går inte att påverka oss som älskar Silver Fang och Starzinger :D Jag skrev ju oxå att gillar man Silver Fang och Starzinger så skulle man kolla här ;) Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Har inte hört någon här på forumet som INTE gillat Starzinger! Om nu bara någon kunde göra en fin sida tillägnad Rai - Grottpojken skulle min lycka vara total. ...men det verkar bara ha varit jag som tittade på honom när jag var en liten palt. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Har inte hört någon här på forumet som INTE gillat Starzinger! Om nu bara någon kunde göra en fin sida tillägnad Rai - Grottpojken skulle min lycka vara total. ...men det verkar bara ha varit jag som tittade på honom när jag var en liten palt. :( Skall jag gräva upp ett hatinlägg jag gjorde mot Starzinger och Dragonhalf i någon tråd? JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna.. Nu har du hört någon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna.. Nu har du hört någon. Näpp, jag slutade lyssna på dig för flera veckor sen. :] Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel XD Förresten så har du inget här att göra, o du ofrälste. Ger Herid en spark där bak så han flyger långt ut genom ytterdörren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 har inte serr starzinger eller silver fang.. fast jag kan kopiera över hela serien från min storebrors dator om jag vill. angående grottpojken så va jag nära på att köpa den på film förut för att d va så coolt namn på den. men hade inte råd :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Har inte hört någon här på forumet som INTE gillat Starzinger! Om nu bara någon kunde göra en fin sida tillägnad Rai - Grottpojken skulle min lycka vara total. Warfist funderar på att göra en Rai - Grottpojken sida men han har fult upp just nu med att sköta sin nystartade butik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Starzinger, ojojoj vilka minnen :) speciellt dom svenska rösterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 SF - Lover *MEMEMEMEMEMEMME* Älskar SF, har å andra sidan inte sett Starzinger.. T_T Sjyssta länkar. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna.. Nu har du hört någon. Näpp, jag slutade lyssna på dig för flera veckor sen. :mrgreen: Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel :lol: Förresten så har du inget här att göra, o du ofrälste. Ger Herid en spark där bak så han flyger långt ut genom ytterdörren. Nehe. Så jag får inte yttra mig eller? Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?! Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Jaou. Nog känner man till dem alltid, Silver Fang tillhör ju storfavoriten. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?! Kan du inte inse att och varför folk gillar Starzinger är det snarare din egna seriositet (eller snarare insiktsfullhet) som är under luppen. Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om? Med tanke på att en stor mängd av dina inlägg är klaginlägg har jag full förståelse om folk hoppar över dem. Själv läser jag dem fortfarande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juni 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2004 Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?!? Det är ju svårt att inte gilla den när såna storheter som Leiji Matsumoto, Osamu Tezuka och Shunsuke Kikuchi har varit med och producerat serien. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?! Kan du inte inse att och varför folk gillar Starzinger är det snarare din egna seriositet (eller snarare insiktsfullhet) som är under luppen. Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om? Med tanke på att en stor mängd av dina inlägg är klaginlägg har jag full förståelse om folk hoppar över dem. Själv läser jag dem fortfarande. Och jag som tyckt att jag försökt minska på mitt klagande.. Men de senaste dagarna har det kommit alldeles för många onödiga inlägg... Men det är mest för att jag varit rastlös... Jag skall nog tänka pa det du sade, men jag förstår fortfarande inte detta med starzinger. Men jag har svårt för empati med. Jag bli bara irriterad av att se sådant... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warfist Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 Alltid kul att diskutera de gamla klassikerna. Spelar ingen roll om det är en ny eller en gammal anime(film). En känsla som berör på djupet behöver inte förmedlas med nyare och skickligare tecknare eller häftigare effekter. Sedan att det finns nya underbara animes som är helt fantastiska ska man inte heller sticka under stolen med. Men tur är väl det. Just nu tittar jag på det sista tre filmern (3-5) av Grand Prix. Hade verkligen längtat efter att se slutet på den här serien och skönt att de äntligen har släppts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maria Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 jaså Warfist så du har också hittat hit?^^ inte så konstigt... är man ett anime fan så är man :D SZ har jag inte sett...så har väll inge å säga om de... :| men när det gäller Silver fang så kan jag bara säga att ni som inte sett dessa filmer har gåt miste om något! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Kommer de aldrig släppas en Starzinger box som Silver fang har? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 De vill men kommer inte åt rättigheterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag) Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger. "Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder" Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) . Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag) Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger. "Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder" Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) . Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland. Dom kan ju iaf släppa Japanska starzinger episode rmed Svenskt text kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag) Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger. "Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder" Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) . Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland. Dom kan ju iaf släppa Japanska starzinger episode rmed Svenskt text kanske. Klart att ifall de får tag i rättigheterna så släpper de Starzinger med svensk subtitels precis som de gjorde med Silver Fang men det blir ingen box med alla eps som Christer Hagström skriver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Och vem är Chirtser Hagström? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Christer Hagström är styrelseordförande och huvuddelägare av Ozon Media. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... highlight= Oh ja tycker att Starzinger är en av dom bästa serie anime som finns, vad tycker ni? vad är dåligt? vad är bra? (Detta va den första anime ja såg när ja va liten, fastnade direkt) Starzinger är kanonbra. Shunsuke Kikuchi som kompositör, Leiji Matsumoto som skapare (har skapat utseendet för serien) , och Ozamu Tezuka som skrivit avsnitten. Vilken trio!!! Var också den första animén jag såg, var väl 87 någon gång tror jag, som man fick tag på två VHS band genom BP mackarna. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg