ewkn Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 har en massa skisser på conceptart så tänkte jag kunde direktlänka dit så kan ni kolla in läget :) http://www.conceptart.org/forums/showthread.php?p=1341987#post1341987 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Jag håller ju inte på själv, så någon vettig kritik kan jag dessvärre inte ge dig. Däremot kan jag säga att jag blev imponerad av många av bilderna. Snyggt som fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 =O Wow, jag har märkt att du har studerat anatomi som bara den, haha, grymt snygga, alltihop! Fortsättt sååååå =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet juni 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Tackar paddan! :D jag gör mitt bästa ! hur går det själv ? några updates? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Tackar paddan! :D jag gör mitt bästa ! hur går det själv ? några updates? Vi säger såhär..... jag har annat för mig xD Men njaa, har inte orkat scanna bilder och har börjat battle igen (VOID) men updates, nyaaahh, de kommer så småningom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg