ebba Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Så jag ritar fortfarande, kika gärna in min hemsida för mer :) senaste teckningen, fick ett ryck och ritade min Belfmage alt från World of Warcraft då :> Nikacia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Det var inte kattskit, som vi säger där jag är uppväxt. :D (det var riktigt bra det vill säga) Fixade länken din, du hade ett snedstreck för mycket på slutet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 uch, fjollelf XD Gillar hur bra din stil passar WOW motiv dock bra känsla i bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Mjo det var fint, men den ser lite slarvigare ut än dina vanliga :) Men jag vet inte jag kanske är jag som är kräsen :D Fint var det iaf :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Mjo det var fint, men den ser lite slarvigare ut än dina vanliga :) Men jag vet inte jag kanske är jag som är kräsen :D Fint var det iaf :) slarvig? nu måste jag få försvara mej för det kändes som en förolämpning :< vad är så slarvigt med den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Nej, det var ABSOLUT inte en förolämpning, men du brukar ha snyggare färgläggningar, mer detaljerade skuggade fina saker :) Det ÄR fint, men du brukar kunna shocka en lite med hur mkt bättre de blir med färg. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2007 Nej, det var ABSOLUT inte en förolämpning, men du brukar ha snyggare färgläggningar, mer detaljerade skuggade fina saker :) Det ÄR fint, men du brukar kunna shocka en lite med hur mkt bättre de blir med färg. :D säker att du inte tar mej för nån annan? :O mina färgläggningar e ju rätt crap, inte min grej riktigt -.- men tackar iaf :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg