Dread Skrivet juli 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2007 jag har inte kört igenom nånt dmc spel än... men nu har animen lyckats vad som är väldigt svårt för mig att låta datorn stå på gå bort starta ps2an sätta i skivan sätta mig i soffan och sätta igång och lira. på sistone har jag knappt rört min stackars konsol! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 så vart denna faktiskt förvånansvärt bra serie slut. saknade egentligen bara en enda sak i serien hide devil-trigger men annars så...Är nog den bästa spel-animeserien jag sett faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Själv väntar jag på sista HD-avsnittet från AonE-Conclave. Tycker serien har varit riktigt bra, passade utmärkt att följa veckovis (något jag inte gör i vanliga fall) och är en skön serie att skruva upp ljudet rejält på och se Dante hacka lite demoner samtidigt som hård bakgrundsmusik spelas. Hoppas verkligen på att få se lite devil trigger mode innan serien är slut dock! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Har inte spelat nått av spelen men animen är grymt bra. Älskar animationen och musiken. Och så har ju Dante en sån jävla härlig personlighet. Kan knappt vänta på sista avnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 ah har inte en anning hur denna serien kommer bli men ja tänker som några av er har sagt ska försöka o inte ha för höga förväntningar , men ska dock vänta ett tag till o se serien i streck istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 ska dock vänta ett tag till o se serien i streck istället. Alla avsnitt finns redan ute ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg