lordgus Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Nipprig sa: Måste fråga en sak ( newb som jag är ) är filmerna ni köper dubbade till svenska lr engelska? är det japanskt tal och svensk text lr engelsk text?? Jaja, ni fattar poängen! B) I mitt fall så har de flesta japanskt tal och engelsk text. Några få har japanskt tal och svensk text och några stycken japanskt tal utan text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Nipprig sa: Måste fråga en sak ( newb som jag är ) är filmerna ni köper dubbade till svenska lr engelska? är det japanskt tal och svensk text lr engelsk text?? Japanskt tal och normalt sett avsaknad av text för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Nipprig sa: Måste fråga en sak ( newb som jag är ) är filmerna ni köper dubbade till svenska lr engelska? är det japanskt tal och svensk text lr engelsk text?? Jag köper mest amerikanska utgåvor vilket resulterar i japanskt eller amerikanskt tal med amerikansk text. Om utgåvan jag söker finns i svenskt format (svensk text/dubb el. dyl.) med originaltal får den alltid prioritet. I vissa fall köper jag japanskt, även om det då blir utan text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 Mjähähä, ramla inte av stolarna nu ;) Armitage III vol 1 (svensk utgåva) Tenchi Muyo vol 1 (svensk utgåva) Moldiver vol 2 (svensk utgåva) Castle in the sky Kiki's delivery service Nausicaä of the valley of wind Galaxy Express 999 (svenska) Silver Fang vol 1 (svenska) X: the movie Street Fighter Alpha: The movie 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 "Vampire Hunter D Vampire Hunter D:Bloodlust " Skillnad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 Yrat sa: "Vampire Hunter D Vampire Hunter D:Bloodlust " Skillnad? Olika filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 Yrat sa: "Vampire Hunter D Vampire Hunter D:Bloodlust " Skillnad? precis som sokkan sa, vampire hunter d är första och vampire hunter d: bloodlust är andra. Jag har nu beställt Akira med svensk text, den släpps i augustipå sfbok, webhallen mm (jag beställde från webhallen, billgare osv) nu är jag uppe i 3filmer/serier Berserk DVD BOX Cowboy Bebop The Movie Akira special edition (tror jag det var) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Men kolla vilken skryttråd jag hittade på baksidan av forumet. -DVD- Jubei-chan the ninja girl: The secret of the lovley eyepatch Akira Patlabor 2 Magic Users Club Queen Emeraldas Jin-roh Macross Plus Animation Runner Kuromi Cosplay Complex Royal Space Force (Wings of Honnmaise) Voices of a distant star She and her cat Otaku No Video Castle of Cagliostro Yukikaze Perfect Blue Millenium Actress Tokyo Godfathers Video Girl Ai Project A-ko Project A-Ko 2: Plot of the Daitokuji Financial Group Project A-ko 3: Cinderella Rhapsody Project A-Ko 4: Final Project A-Ko: Vs Shadow Skill: The Movie Dragon Half Boys Over Flower Vol.1-9 Giant Robo Vol.1-2 (Jefla axelmusic att vara sena med leveransen på slutet) Porco Rosso Princess Mononoke Laputa Spirited Away Grave of the fireflies Only Yesterday The Cat Returns Naussica of the valley of the wind Wisper of the heart Kiki's Deliverey Service Pom Poko My Neighbor Totoro -VHS- Dragonball Z Vol.1 Och så är Giant Robo Vol.3, Maetel Legend och Patlabor 1 på väg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Jag har legat på latsidan med anime, kanske mest för att jag egentligen inte har råd med det. Jag får hoppas på det där sommarjobbet. Det jag äger är: Berserk (Hela serien, dock verkar det som att det är bootleg) Blood: The Last Vampire Starzinger (Del 2, yeah!) Tokyo Godfathers Jo, det var nog allt det. Lär dock få en Full Metal Alchemist-DVD inom en snar framtid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Jag idds inte lista alla, men nu senast; Elfen Lied Vol.1-2 (japanska), Girls Bravo Vol.5-6 (japanska), Genshiken Vol.3 (japanska) och Kino's Journey Vol.2 (USA). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 DVD Ghost In The Shell AKIRA Jin-Roh Patlabor WXIII Perfect Blue Spriggan Labyrinth Of Flames X Variable Geo Dragonball Z The Movie - The Tree Of Might Plastic Little Escaflowne The Movie - Ultimate Edition Neon Genesis Evangelion - The End Of Evangelion Yukikaze vol 1 Nadesico vol 1 Neon Genesis Evangelion vol 1-2 (de gamla R1 DVD:erna) Neon Genesis Evangelion - Directors Cut - Genesis Reborn Neon Genesis Evangelion - Directors Cut - Resurrection Neo Ranga vol 1-6 Trigun vol 1-8 Orphen vol 1-6 Berserk vol 1-6 Sailor Moon vol 1-2 Texhnolyze vol 1-4 VHS Ghost In The Shell. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Neon Genesis Evangelion 1-26 Neon Genesis Evangelion: End of Evangelion FuriKuri 1-6 Fruits Basket 1-26 Mononoke Hime Lite tunnt kanske, fyller väl ut när jag har råd. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Spirited away Kai Doh Maru har inte blivit att ja har köpt mer. ska ta och göra det snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Jag har faktiskt inte så många... Jag har bara DNAngel vol. 1-2, ska snart skaffa den tredje volymen... Tror också att jag ska skaffa Magic Night Rayearth till min "samling"... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Ska jag verkligen ge mig in på det här... liksom suck! DVD: .Hack//Sign Vol 1-6 .Hack// Legend of the Twilight Vol 1-3 801 T.T.S. Airbats Dual! Vol 1-4 Gasaraki vol 1-2 Gundam Seed Vol 1-4 I My Me Strawberry Eggs Vol 1-4 Infinite Ryvius Vol 1-6 Iria Last Exile Vol 1-7 Love Hina Vol 1-6 Love Hina Christmas Movie Love Hina Spring Movie Love Hina Again Macross Vol 1-6 Magic Users Club (Mahou Tsukai Tai!) Vol 1-7 Mahoromatic Vol 1-2 Mospeada Vol 1-5 Nadesico - The prince of darkness Petite Princess Yucie Vol 1-2 Pilot Canditade Vol 1-4 Scryed Vol 1-6 Slayers Season one Slayers Season two Slayers Season three Southern Cross Vol 1-5 Space Pirate Mito Season one Somedays Dreamer Vol 1-2 Witch Hunter Robin Vol 1-3 Zone of the Enders Dolores Vol 1-2 VHS Dominion Tank Police acts 1-10 Macross Plus Vol 1-4 Macross Plus the movie Martian Successor Nadesico 1-12 Princess Mononoke (Mononoke Hime) Oh My goddess vol 1-5 Patlabor the movie 1 Pokemon the move 1-5 Your Under arest 1-4 Snälla be mig inte räkna up alla mangor också, jag har redan fått huvudvärk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Puhiceus sa: Snälla be mig inte räkna up alla mangor också, jag har redan fått huvudvärk Lyckades jag räkna upp alla mina mangor en gång så borde väl du klara detsamma. Men nu var det inte manga som efterfrågades utan animé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Tack gode gud för det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg