Paddan Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 rubriken säger allt =O Zaffe ritade och gjord layouten. Jag färglade och inkade bilden =) Fler bilder kommerrrrrrrrr..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Grymt sköna färger! Förbannat fina bilder och härlig design, bra jobbat! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 tittar på ovanstående kommentar och beslutar mig för att den är väldigt passande, slutsatsen blir därmed att jag har samma åsikt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Paddan och Zaffe, ni har ju perfekta 140x100 avatarer där. Snygg färgläggning och lineart, tyckte dock Zaffeus och Coral blev bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Riktigt nice =) Tyckte Mize blev bäst ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Riktigt snyggt jobbat. Är imponerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 25, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2007 Känslan i färgningen, din mjuka halrealistiska ton gör sig völ i combination med Zaffes lit väl avskalade stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg