JockeII Skrivet maj 20, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2007 Skulle bara se om det är någon annan än jag här som lyssnar på detta mycket bra bandet? Lite info Shizuku PV, en av mina favoritlåtar Dom är ju lite kända för sina kimonos dom brukade använda och att sångaren var relativt svår att bestämma kön på. Dom har dock ändrat stil rätt mycket nu, vilket är både bra och dåligt imo. Dom har iallafall gjort många många bra låtar, och har du inte hört något av dom så rekomenderar jag att du införskaffar några album snarast. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Skulle bara se om det är någon annan än jag här som lyssnar på detta mycket bra bandet? Lyssnar och lyssnar, jag har hört en hel del av Kagrra, bland annat Shizuku. Ett bra band med några riktigt bra låtar. Har dock kanske inte gett dem den uppmärksamhet de förtjänar. Nej, känner genast att jag måste skärpa mig och lyssna på dem..... Något album som är extra bra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Ja det är ju just deras album Shizuku som dom släppte senast. Sen Miyako är mycket bra det med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Ja det är ju just deras album Shizuku som dom släppte senast. Sen Miyako är mycket bra det med. Ok. Tack så mycket för tipsen. Ska försöka lyssna in mig på dem. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet maj 21, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2007 Kagrra är meget bra, synd att det är lite svårt att få tag på allt. Men det jag har hittat är mysigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg